close

2011311日﹞

﹝米蘭 > 鐵力士山 > 琉森﹞

晨早起床,當然清新開朗啦,亦都係我哋離開意大利嘅時候,進入瑞士嘅懷抱,臨走前,同間房影多張相先,唔係我唔捨得佢,而係影低佢d罪證!!檯上面個牌話到明 Wi-Fi Hot Spot,點知間房係無 Wi-Fi嘅,呢d咪叫做欺騙顧客lor~~

﹝酒店房間嘅罪證﹞

0500 在米蘭Holiday Inn Hotel 吃早餐 002.JPG   
﹝打呢一篇blog真係超火滾,yahoo blog upgrade完之後,加相又麻煩,format又麻煩,有時要用mousepoint到某d位,用keyboard個箭咀係去唔到,有時又掉番轉,搞邊科呀!!

如常咁食完早餐之後,我哋就上旅遊巴,喺車上,領隊話比我哋知,歐洲嘅司機,佢哋嘅工時係唔可以超過12個鐘,每2-3個鐘就要比佢休息10-15分鐘,如果比人發現的話,個司機係會比人罰錢嘅。而我就好好奇咁問,又無人跟車,邊個會知佢超唔超時呢?佢有無休息,又或者休息咗幾耐,又有邊個知呢?答案就喺下圖:

﹝行車記錄﹞
0510 往瑞士中途休息站 018.JPG

如果大家好眼少少的話,就會見到佢有一條『心電圖』嘅線喺度,呢個就係個司嘅『叻確』,幾點開工幾點收工,行咗幾耐車,有無休息,休息咗幾耐,有無超速都一次過睇晒,而個司機係有責任keep住個『叻確』2-3個月,一個唔好彩,比白炸炸中的話,就要交出『叻確』比人check,一有違規,罰錢了事,不過就白做一日lor~~

呢個做法其實都唔錯,因為做司機呢種職業係好傷神,會影響判斷能力,亦即係直接影響乘客安全啦,所以,呢個機制係好嘅,不過,我又唔相信,行車行多咗 or 休息少咗會有好大影響,老實講,出力管吓d司機有無瞓足8個鐘仲好啦,限死晒d行程呀!!

行咗唔知幾耐,終於要進入瑞士嘅國土,我哋唔洗落車過呢個關閘,只係停咗一陣,司機落車比人check少少嘢就可以開車。

﹝由意大利過瑞士嘅關閘﹞
0510 往瑞士中途休息站 044.JPG   

過咗關無幾耐,我哋就要停一停休息站,呢個休息站有一個display corner,係介紹一條長17km嘅隧道,我哋一陣會行經呢度,可惜,我唔識睇佢d瑞士文,所以唔知佢講乜。

17km隧道簡介﹞
0510 往瑞士中途休息站 140.JPG

去休息站又豈可空手而回呢?我就食咗一杯blueberry yogurt,領隊介紹話好食、唔甜,我試完之後都覺得唔錯,可以一試。

而老婆就無嘢買,咁就隨手攞d瑞士特產影吓相lor~~

﹝好重嘅king size三角朱古力﹞

0510 往瑞士中途休息站 141.JPG   

可能身處歐洲,好多嘢嘅size都好大,就算朱古力醬都一樣咁大。

好大嘅king size朱古力醬﹞
0510 往瑞士中途休息站 149.JPG

離開咗個休息站後,就係要行經呢條17km嘅隧道,由於未預備好,入隧道時未開始同佢計時,行咗一陣先計,無所謂啦~~

﹝在隧道中﹞
0520 往鐵力士山 005.JPG    

用咗大約13分鐘時間就行完呢條隧道,如果用簡單嘅數學計一計,就知道個司機好乘,無超速。

限制車速:80km/hr
隧道長度:17km

算式:
80km
60mins = 17km x mins
x = 60 (17)/80
x = 12.75 (mins) = 12 mins 45 sec

都差不多啦~~

﹝用咗差不多13分鐘行完條17km隧道﹞

0520 往鐵力士山 008.JPG

離開隧道後,我哋就繼續向英格堡高地進發,目的地係鐵力士山。途徑一d小村莊,好有飄零燕feel,話唔埋會見到尼路同凱狄都未定呢?我每次見到呢d咁嘅地方都不其然想問吓,佢哋點樣駁水電煤同internet

有時我又會諗,如果我住呢一度,我可以捱到幾耐?習慣咗香港嘅多采多姿生活,喺呢度一切變得平淡,可能短住一星期都仲ok,可以享受吓農村生活,同個大自然好close,吸盡天地間嘅日月精華,相信個人都會精ling d~~

﹝瑞士小村莊﹞
0520 往鐵力士山 061.JPG

 當我哋一路向鐵力士山進發時,身邊嘅景色真係好靚,隨手搵部相機,用auto mode都可以影得好靚。你諗吓,坐旅遊巴隔住塊玻璃都有咁嘅質素,如果可以比我哋落車影的話,我肯定影得更加靚呀!!

﹝好靚嘅瑞士景色﹞

0520 往鐵力士山 036.JPG   

唔知坐咗幾耐,終於到達鐵力士山……腳,英格堡高地,團友落車第一件事係影相,領隊落車第一件事係叫我哋唔好四圍走,乖乖地喺度影相等佢番嚟,既然我哋係一班又乖又聽話嘅團友,咁就當然喺附近影相啦。不過就有d奇怪,當我身後呢部巴士掟個靚彎,停定落客(埋站?)之後,佢唔係即刻開走,而係轉牌落車休息。

奇怪一,就咁掟個彎 = 埋站?
奇怪二,落車休息都要整個溫馨提示 --> Pause

﹝溫馨提示巴士﹞

0530 在鐵力士山吃午飯 010.JPG

下圖右手邊就係剛才架巴士停車嘅地方,呢個位可以見到我哋一陣上山嘅starting point,我哋即將會坐三種唔同嘅纜車上山,最後,我哋會登上我哋人生嘅最高峰,一個一萬呎高嘅山頭!即係有幾高?唉~~ 都『士啤是快』咗係一萬呎,都仲要問幾高,自己攞把12吋間尺度一萬次啦!!哈哈~~ 再遲吓上到去個山,你就會知道我哋身處嘅地方比雲層仲要高,好有秦始皇feel --> 大便…………唔係,係大地在我腳下!

﹝即將登上纜車上山﹞
0530 在鐵力士山吃午飯 004.JPG  

可能你會好奇問我點解會影下邊左手邊幅相,影呢張相有2個目的:

1)
左手邊幅圖嘅左邊,已經講咗一陣嗰三個站嘅站名﹝山峰個名﹞同埋高度
2)
左手邊幅圖嘅樹林中間有條路軌,放大咗之後就係右手邊幅圖,呢架登山纜車係大風雪時用嘅,纜車唔行得時,用嚟d人上山嘅

﹝上山在即﹞     ﹝登山纜車﹞
0530 在鐵力士山吃午飯 025.JPG 0530 在鐵力士山吃午飯 021.JPG
我哋上山當日好好天,唔洗坐登山纜車上山,亦都好慶幸我哋唔洗坐,因為一入咗山窿就乜都無得睇。

領隊買完飛之後,就同我哋略略講解一下一陣嘅行程,之後就排隊上山!!呢個算做lobby~~  好多人,好多滑雪人,亦有好多滑雪用品;原來,上鐵力士山滑雪係可以唔洗帶滑雪用品,可以喺呢度租都得,可惜,我哋無時間玩,無得試下滑雪嘅滋味;不過,就算有得玩,我相信我都會幾驚,因為……未玩過lor~~

﹝可以租滑雪用具上山滑雪﹞

0530 在鐵力士山吃午飯 013.JPG   

排隊期間,身邊都有好多滑雪人喺我哋周圍,好彩,唔滑雪嘅人都唔少,唔洗搞到我哋咁異相,只見所有滑雪人都好熟手咁插晒d雪橇喺度車門度,然後就好快手咁跳咗上車,一架車可以坐6個人,佢哋d歐洲人已經夠大份,再加上著咗d厚衫,應該更大份吧,佢哋都唔介意6個人迫埋一齊,勁呀!!

聽領隊講,佢哋咁快手係因為佢哋趕住滑雪,點解咁趕呢?原來佢哋都係同我哋一樣,由呢一度開始上山,一路上山頂,到咗山頂後就即刻滑落山,滑到落山腳之後,又要急急腳再上山滑過,所以咪咁趕lor~~

海洋公園嘅吊車,我相信好多人都坐過,被fing出去嗰一刻係唔會驚嘅,但係當你見到下圖嘅時候,你驚嘛?

fing你上
山﹞

0530 在鐵力士山吃午飯 028.JPG

又唔係玩過山車,洗乜fing得咁勁呀!!雖然被fing出去時會有少少驚驚地,不過都唔及同我哋同車嘅歐洲小朋友咁驚,因為我哋全程喺度影相呀,讚嘆一下身邊嘅景色呀,總之成程都嘈到拆天啦,個小朋友就瑟縮於一角咁望住我哋,而坐我身邊嘅外國人就無理過我哋,原來中國人,呀……唔係,係香港人先啱,原來香港人比吊車更恐怖,哈哈~~

都唔知用咗幾多時間上山lu,因為身邊嘅景色實在好吸引,我哋不停咁影相,當我哋仲搭緊第一轉車時,我哋已經身處雲層咁上下嘅高度,可想而知,呢個鐵力士山真係好高。

﹝坐第一種吊車上山中﹞

0530 在鐵力士山吃午飯 058.JPG   

唔知坐咗幾耐就到咗第一個轉車站。

﹝轉車站﹞

0530 在鐵力士山吃午飯 068.JPG
搭完『車立』之後就可以好近好近咁睇到個雪山,仲見到有d滑雪人士tim~~

﹝等緊第二轉纜線﹞

0530 在鐵力士山吃午飯 069  

今次呢部纜車可以載到好多人,我諗30-40人都得,不過就無位坐,全部人都要企,而且可以見到好多好熱衷於滑雪嘅外國人。佢哋個個都全副裝備,預備由山頂疾衝落山腳,唔知好技術嘅人有無樣睇呢?恐怕技不如人的話就要碌落山呢,哈哈~~ 不過呢一張相仲有一個main point話比大家知道,上雪山一定要戴﹝係配戴唔係攜帶﹞太陽眼鏡,最好就係包晒成對眼啦,否則,你會比雪地反射嘅陽光『撐』親,唔係講笑o架!輕則,好似我咁,就有短暫嘅雪盲;重則,視力受損,去玩吧,唔洗搵命搏嘅~~

﹝剛上第二轉纜車上山﹞

0530 在鐵力士山吃午飯 076.JPG


第三轉車有個名堂o架,我幫佢安咗個名叫『鐵力士山360』,因為呢部纜車係可以360°旋轉嘅,而呢一部纜車依然有好多滑雪人士。

﹝鐵力士山360
0530 在鐵力士山吃午飯 089.JPG  


坐第一轉纜車時,我哋嘅上到嘅高度就係同d雲層差唔多,你睇,到第三轉車時,我哋已經比雲層更高,再過多一陣,我哋就可以無阻隔咁親親鐵力士山lu~~

﹝鐵力士山360, 已經比雲層更高﹞
0530 在鐵力士山吃午飯 093.JPG  

ok,上到雪山有咩做呢?我哋有幾件事要做:

1
食飯
2
行雪山
3
行冰洞

終於上到雪山啦~~ 一個一萬呎嘅高空,我哋可以睇住個雪山食飯,正啊!!一入門口就見到呢個景,你話正唔正?

﹝力士山上嘅餐廳﹞
0530 在鐵力士山吃午飯 110.JPG   

個景固然吸引,不過有一個附帶條件,就係好熱,唔係呀嘛!上雪山話熱?搵邊個信!!無錯,雪山係凍嘅,不過個餐廳就好熱,其實,我覺得佢唔係熱,只不過,大家著多咗衫,以防一陣行雪山時會凍親,再加上個餐廳可能開『恆』個暖氣,所以咪好熱lor~~ 原本著晒上身嘅褸呀,頸巾呀,唔該同我全部除晒佢,否則你一定熱死。

呢一餐都幾好味o架,檯面上嘅嘢食,就由我哋兩公婆,再加另外一對couple搞掂晒,一睇就知唔會食得晒,所以,我哋個『呀舖廚』就係食『食送』唔食飯,最後,湯豌咁大嘅飯係完全無郁過,,而其他嘢食就比我哋ko晒。

﹝午餐@鐵力士山﹞
0530 在鐵力士山吃午飯 133.JPG

唔知你覺唔覺得呢一餐好中式呢?醬油餐具同食品都好中式,更中式嘅係佢樽水,個labelshow中文字tim,但係個容量就係歐洲寫法,即係邊度製?

﹝中國水?歐洲水?﹞
0530 在鐵力士山吃午飯 131.JPG  

食食吓飯嘅時候,發現眼角有好多嘢『揚揚貢』,一擰轉頭就見到好多雀仔喺度飛,唔係呀fa~~ 成萬呎高空都有雀?佢哋仲飛得好快tim~~ 真係勁!!但係點解搭飛機時又唔見有雀呢?奇怪@@

﹝鐵力士雪山雀s
0530 在鐵力士山吃午飯 115.JPG  

食飽飯之後就預備行雪山,好緊張好期待,究竟一陣間d雪係點嘅呢?個地下會唔會好跣呢,行唔到幾多步就跌低?空氣會唔會好稀薄,行快兩步都呼吸困難?d雪會唔會好鬆軟,每行一步都『雪足深陷』?想知係點,下一part話比大家知。不過出門時,記得同個招牌影番張相,到此一遊嘛~~

(到此一遊@鐵力士山)

0530 在鐵力士山吃午飯 141.JPG  

 part b見!

 

arrow
arrow

    CK Lam 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()