close

2011311日﹞

﹝米蘭 > 鐵力士山 > 琉森﹞

食飽飯之後,我哋就初次踏足鐵力士山,亦都係第一次踏上雪山,剛剛所想嘅問題已經唔存在,呢度真係有好多人滑雪,大家行嘅時候要小心d,總之keep住慢慢行就得,千祈唔好做快閃黨,因為當d行人太過大動作的話,係會好影響身邊嘅滑雪人士,總之你慢慢行,佢就自不然會避開你嘅,除非你想攬住其他人一齊碌落山啦!

出去行雪山前,唔該大家戴番副太陽眼鏡先,如果無戴到的話,我勸你唔好喺出面逗留咁耐,否則你對眼會好傷,有幾傷?一陣我入冰洞時再話你知,我所戴嗰副係一副cheap雞到唔恨嘅太陽眼鏡,保護唔夠,只能夠擋到部份太陽嘅折射,行嘅時候唔覺,但一入到室內你就……嘿嘿……所以我都好聽話咁戴番副眼鏡先,仲有,有圖為證,我哋已經到達人生最高” -- 一萬呎高空!

﹝身處10,000 呎高空﹞
0540 跳躍在鐵力士山 004.JPG   
一開門,無想像中咁凍,而腳踏之地都仲係石屎地,仲未有雪踩,再行前多少少,就見到一個好開揚好開揚嘅雪山景,真係即場咗一聲,呢世人真係從來都未試過見過咁靚嘅風景。

﹝身處比雲層更高嘅地方﹞
0540 跳躍在鐵力士山 006.JPG

 如廝美景,就梗係影低佢啦,呢度有個map,係話比大家知呢個景所見到嘅山峰叫咩名,我就無咁多時間同佢研究,做完『快影即閃黨』就即刻繼續向前行。


喺呢度,我真係好認同自己已經同老婆一齊去到人生最高峰,眾山都喺我腳下,所以讓我送一首歌比大家 -- Top of the World

當我哋欣賞完呢個世界後,我哋就步出呢條『天橋』,正正式式咁踩雪地,可能呢個位置都比較多人行,我覺得個地好硬,似行緊d好『岩岩蠶蠶』嘅石屎地咁,唔算跣,仲未洗搵對配上冰爪嘅鞋呢度行,只要大家唔好跑唔好急,一定唔會跣親,就好似我哋其中一個團友咁,著高踭鞋上嚟行都仲得,我唔相信著波鞋嘅你會有concern lor~~ 我仲記得個團友話報團嘅時候,係想試吓著高踭鞋行雪地嘅感覺,我喺度好『誠懇』咁邀請妳上分享一下妳嘅感受,唔該!

而家唔係事必要妳講,但係妳所講嘅嘢,會好原本咁同所有網友分享,唔該!!

﹝雪地之初體驗﹞
0540 跳躍在鐵力士山 009.JPG   


我哋到呢度係有2個任務要完成,當然唔計影相啦,第一,要裝一樽雪落山,等佢溶咗之後,就可以同老婆一齊試吓雪山雪水有咩唔同;第二,要影團體相。

裝一樽雪落山呢個任務看似無聊,但係對於我哋呢d未上過雪山嘅人講,呢份經驗係好難得,而且,『上雪山,又豈可空手回?』,至於第二個任務就係其中一位團友提議嘅,我哋覺得呢個提議好好,所以一齊人就即刻set腳架做嘢,而我就當然唔會淨係要大家企定定影相咁簡單啦,唔該大家手執兩手雪,再加上一個靚靚笑容。

﹝交足戲嘅團友們@鐵力士山﹞
0540 跳躍在鐵力士山 015.JPG

由於我未得其他團友嘅同意,所以佢哋嘅樣全部遮晒。

團體相呢樣嘢,好多年前跟團嘅時候都會有呢個環節,亦都係旅行社其中一個搵錢項目,老實講,有幾多人真係想要呢張相呢?我記得對上一次影團體相應該係2004年,當時係去濟洲嘅。但係今次嘅團體相就比較特別,唔係旅行社安排嘅,而係我哋自發性要影嘅,難得大家咁有興緻,咁呀彬同我就『拿拿聲』set腳架,兩枝腳架兩部相機影兩次,而我就叫大家執少少雪上手,每影一次就拋d雪上空中,咁樣影出嘅相就唔會咁齋啦~~

咁多位團友,唔好意思,為咗一張無咁齋嘅相而犧牲咗大家雙手,sorry~~

影完團體相之後,我哋就四周圍行,點知比我哋搵到舊冰,個個都攞住舊冰影個夠,哈哈~~ 不過唔該快d,因為舊冰好凍啊!

﹝兩舊冰 + 兩個遊客﹞

0540 跳躍在鐵力士山 031.JPG   

行過兩步,就係一個滑雪場中轉站,我都唔知佢會車d人去邊,只係見一個個座位排晒隊咁比人車去另一個地方,我好想坐過去,不過唔知去邊又唔知坐幾耐,最後都無坐到過去,而個職員一見我哋指手劃腳時,就當然出嚟sayhi啦,佢行得出o黎就當然要捉住佢影相啦,瑞士任務完成 - 同瑞士人影張相,yeah~~

﹝與瑞士人合照﹞
0540 跳躍在鐵力士山 032.JPG


我唔記得之前有無講過,今次歐洲之旅,我想同所去過嘅8個國家中,都會同一個當地人影一張相,所以我又KO咗一個國家嘞!哈哈~~

由於時間關係,我哋無再四周圍行,只係沿路互相協助吓,之後,有人忽發奇想,不如影一d跳起嘅相,初時好傻咁,用腳架set自拍,靠自己估個shutter時間,但係發覺個時間好難掌握,所以最後都係要延續呢個協助時間,要靠團友們嘅幫助,我哋只係跳幾次就搞掂!

﹝跳躍在鐵力士山﹞

0540 跳躍在鐵力士山 041.JPG    


從上圖可見,影『跳相』想有比較好嘅效果的話,唔該將大家件外套拉埋拉鏈先。

跳吓跳吓咁都搞到自己上氣唔接下氣,始終……年紀大嘞……不過就正正係因為跳到慶起,所以上到雪山係一d都唔凍o架,仲有dtim,死未!

話口未完,又見番同我哋同車上嘅瑞士人,佢哋來自日內瓦,又捉佢哋影相先,哈哈~~ d團友講,佢哋睇過我哋個『艾天』,佢哋都覺得點解個團會趕成咁,比著係佢哋一定唔會去,咁又係嘅,歐洲人同香港人唔同,香港人乜都趕過人,好多時就咁錯過咗好多嘢;不過,嘆慢版嘆到好似佢哋咁,我相信無乜幾多個香港人會接受到……

﹝與瑞士人合照 2

0540 跳躍在鐵力士山 046.JPG

好快趣,又差不多行到番去個入口度,換句話講,雪山之初體驗即將完結,行到去門口就見到個『到此一遊』嘅景點,我哋就當然唔會放過啦,咁就唔該呀彬幫幫手,協助吓我哋,一個咁『士釘突』嘅景係滿足唔到我嘅,所以我同老婆就執起兩舊『雪』,為相片加少少生氣,但係呢個選擇幾乎出事,原來我哋執嗰兩舊唔係雪,而係冰嘅!當我一拋舊冰出去之後,舊冰就不斷咁向前彈,幾乎打中我哋個攝影師呀彬,幸好舊冰臨時轉馱,無打中佢,噓……sorry 呀彬 >.<" 

﹝到此一遊@鐵力士山﹞
0540 跳躍在鐵力士山 057.JPG   


大家要記住呢條『雪山戒嚴令』 -- 唔係自己堆砌嘅雪球就唔好執掉人,呢一點領隊都有提我哋,只不過我一時唔記得,而且都無諗到輕輕一拋都暗藏殺機,所以,大家上雪山時,隨咗記得戴太陽眼鏡外,仲要記得唔好玩d『現醒』雪球,切記切記!!

臨入番去時,比我見到兩樣幾有趣嘅嘢,第一樣係露天茶座,我相信能夠喺呢度一邊食飯一邊嘆咖啡都幾舒服,仲要喺 Top of the World,諗起都爽呀!影呢張相時,我係set咗時間制,跟住就連機帶腳架咁舉高佢,所以圖中有個人好好奇咁望住個鏡頭,唔該晒呢位model123、笑!『咔嚓』。

﹝露天茶座@鐵力士山﹞
0540 跳躍在鐵力士山 062.JPG


另一個得意嘢,而且又係必影位就係呢條溫度計,無錯,身處 Top of the World 都係0°C

0°C@鐵力士山﹞
0540 跳躍在鐵力士山 063.JPG   


影完outdoor相就步入indoor,行一個人造冰洞,估唔到,喺出面玩咗一個鐘,一入到室內就好快咁出現咗短暫嘅雪盲現象,我初初只係覺得四周圍好黑,以為一光一暗,對眼未適應吧,點知原來唔係我想像中咁簡單,我雙眼完全睇唔到下半部份嘅嘢,亦即係話,如果我正常地向前望的話,我係完全睇唔到條路,我要dup低頭,好似d老花人士咁樣睇嘢,咁我就見得到條路;但係我就覺得有d奇怪,老婆就無事wor,佢嘅眼鏡都係包唔晒對眼啦,不過,我相信係眼鏡防uv嘅能力問題,我嗰副實在太cheap雞,所以就有咁嘅結局……

所以,經歷完呢一次之後,我就有以下嘅感受同大家分享:

我知道室外同室內嘅光差好大,但無諗過原來一副唔能夠完全保護雙眼嘅太陽眼鏡,包括佢嘅覆蓋面同防uv程度,係會有咁嚴重嘅後果,初初我真係以為自己盲咗,好彩,只係維持咗一段短時間,到行番去一d比較光嘅地方時,呢個情況已經無咗lu~~真係一個唔小心就嚇親,驚驚~~

﹝在冰洞內@鐵力士山﹞
0540 跳躍在鐵力士山 066.JPG 0540 跳躍在鐵力士山 071.JPG   
  

行完個冰洞之後,一出門口就係一間手信店,成間舖都唔覺有乜想買,而老婆就搵到本簿仔,簡直係愛不釋手呀!呢本只係一本平平無奇嘅簿仔,內頁白雪雪,但係個SIZE就好啱我哋攞去日本cup印仔,可惜,佢實在太貴,我哋兜咗兩個圈,攞過上手幾次,都係唔捨得買,結果,老婆就放低佢,然後同我講『尤得佢啦,下次再嘅時候,如果仲見到佢,而且仲想買的話,到時先買啦!』跟住,我哋就離開咗間舖仔。

﹝老婆好想買嘅雪山簿仔﹞
0540 跳躍在鐵力士山 074.JPG

請留意我老婆嘅一番說話:『下次再嘅時候』,呵呵,好一招以退為進,即係話我哋要『搵日』再過,咁都比妳諗到,好嘢!

一個轉頭,我哋就集合咗一齊落山,上山時,坐三種唔同嘅纜車時都好多人,不過落山就舒服好多,可以四周圍行都得。同我哋一齊搭瑞士360嘅其中一個滑雪人好搞笑,佢條褲係印滿中文字o架!又或者可以咁講,佢條褲係一份報紙!查實呢個人識唔識中文呢?

﹝報紙褲﹞
 0540 跳躍在鐵力士山 091.JPG  

終於要由Top of the World 重返人間,所見嘅一草一木都好真實咁呈現眼前,唉~~有少少唔想落山tim~~ 由纜車望番出去呢個雪山都幾特別,白茫茫一片嘅雪地,就只有D常綠樹不被『污染』,可以堅守自己嘅本性。

﹝重返人間中
0540 跳躍在鐵力士山 126.JPG

搭完瑞士360之後,我哋就轉坐部紅色四四方方嘅纜車,今次出奇地少人,我哋又o黎多次大合照,連領隊都拉埋一齊影呀,哈哈~~ 喺度都要多謝同我哋一齊搭纜車嘅遊客,佢哋有份讓個位比我哋影相嘅。

﹝大合照@紅色纜車中﹞
0540 跳躍在鐵力士山 121.JPG   

最後終於重返人間,當我哋等緊旅遊巴嘅時候,我哋就四圍行吓,行咗入去一間手信店,其實瑞士有好多好有當地特色嘅手信,唔洗一定要買錶嘅,牛鈴都係其中一樣。傳統而且較為多人用嘅就係木造嘅,搖吓佢就會聽到『卜卜』聲;而我就比一個銅做嘅牛鈴吸引住,當我搖咗佢一下之後,嗰種『叮』一聲好清脆,幾秒鐘之後先停,當時我已經好想買咗佢,不過同老婆傾過之後,相信入到琉森先買會平d,所以暫時放棄佢先啦!

﹝響聲好清脆嘅牛鈴﹞
0540 跳躍在鐵力士山 146.JPG

去到呢一刻,又要停一停先,下一part會入到琉森市行吓,食飽飯之後,我哋會夜探琉森市,又會有咩事發生呢?下一part見!

arrow
arrow

    CK Lam 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()