close

2011311日﹞

﹝米蘭 > 鐵力士山 > 琉森﹞

離開鐵力士山後,我哋就向琉森市進發,一陣間同今晚,我哋都可以較為放心咁去行街,因為喺整個歐洲嚟講,瑞士係一個治安比較好嘅國家,所以我哋成團人都好期待可以行吓街,只因之前幾晚都無得行。

之前,我話過會有一個裝雪水嘅任務,其實,我哋已經喺捧住兩舊冰嘅地方完成咗,當時,係裝滿一整樽嘅雪,前後都只係兩個鐘頭左右,d冰已經所餘無幾,而且個份量仲比我想像中少好多。

﹝所餘無幾嘅鐵力士山雪水﹞

 0560 閒逛在琉森 080.JPG  

未去琉森市行之前,我哋會先去一個叫垂死獅子像嘅地方參觀,我都唔係好記得呢個故事係點樣發生,只係記得隻獅子好忠心,死都要攬住主人個盾牌wor~~

落車後,過咗幾條馬路就嚟到一間好有瑞士特色嘅餐廳仔,無得幫趁都要影番張相先,由於領隊不斷咁催逼我哋叫我哋行快d,唔係趕住隻獅子收工,而係我哋實在係一批好典型嘅香港人,乜都要影一餐,所以拖住大家嘅腳步。我哋兩公婆見個領隊就快要咆哮之際,就雞咁腳跟實佢先,要影相就趁嗰個時候影,當領隊又再大叫唔好影相住,行快d~~”嘅時候,我哋就幫口嗌d~~”,哈哈~~

﹝行快d@特色瑞士餐廳仔前﹞

0550 往獅子紀念碑 049.JPG

一個轉頭就去到個垂死獅子像,坦白講,唔係跟團的話,我一定唔會嚟呢度,都唔知有乜好睇,一個獅子像,一個水池仔,幾隻鴛鴦遊下水咁@@

﹝垂死獅子像﹞

0550 往獅子紀念碑 052.JPG   
當睇完隻獅子後,我哋就可以慢慢行番去部旅遊車度,而領隊又無再咆哮,所以我哋可以好自在咁影相,有圖為證,我哋已經到達瑞士嘅琉森市。

﹝觀光@琉森市﹞

0550 往獅子紀念碑 067.JPG

其實上圖嘅地方仲喺隻獅子附近,只不過等過馬路無嘢做就影相吧~~

一轉眼,終於到咗我哋可以行街嘅琉森市,估唔到,瑞士都有個傳統英式郵筒,唔通瑞士做過英國殖民地

﹝琉森街頭 1

0560 閒逛在琉森 038.JPG  
喺街頭嘅一間手信店,終於比我見番個牛鈴,真係平d o架!!不過為免買貴嘢,行多一間舖頭之後就買咗lu~~ 多謝瑞朗CHF60,即係差不多HKD500,相信係我一直以來買得最貴嘅手信。

之後就繼續行街,即係我哋兩公婆最鍾意嘅活動,唔係我哋鐘意行街買嘢,而係可以四圍行,四周圍影相,可以買吓一d特色手信,一個唔覺意比我哋搵到個郵局仲好,可以寄埋postcard 做手信留念。不過,今次就搵唔到郵局,只係影相吧~~ 

﹝琉森街頭 2

0560 閒逛在琉森 013.JPG

之後,行咗去一間百貨公司吧,就係因為唔知有咩想買,所以就四周圍行lor~ 一入到去就見到好多白兔,如果識用3D眼睇嘢的話,見到呢一堆白兔應該會好立體@@!因為下一個月就係復活節,所以好多地方都賣白兔-related產品,而Lindt呢個牌子簡直係佔據晒成個"孖屐"

﹝好多無家可歸,等待被領養嘅白兔﹞

0560 閒逛在琉森 017.JPG   

見個百貨公司都無乜嘢好行,我哋就走番出嚟,繼續行街,行到一條街尾嘅地方,有一條維修中嘅橋,而橋嘅附近都好靚,而且個環境都好舒服,難怪周圍嘅人都好『他條』,或坐或企,或煲煙或嘆啡,總之就係一個無所事事嘅生活,歐洲人真係嘆。


我哋就搵咗一個corner位影相,呢個位都幾難就o架,因為有好多地方都有人『打躉』,要避得開佢哋之際,仲要搵到個位set腳架真係唔簡單啊~~

﹝琉森街頭 3

0560 閒逛在琉森 031.JPG

行完琉森內街都仲有d時間先集合,咁我哋就行咗去琉森湖一帶,由於期近黃昏,相信呢一帶都會幾靚,一去到,就見到好多樹圍住個湖,而個湖就有好多天鵝喺度游吓游吓咁,而個湖周圍就有一d好似我哋咁嘅遊客喺度遊吓遊吓咁lor~~

企喺呢條橋度影相都幾好,一邊係琉森市,一邊係個琉森湖,一邊係個碼頭同火車站,歐洲之星都會停呢度,另一邊就見到琉森好出名嘅舊橋,有去琉森就一定會影呢條橋,所以我哋喺呢度都逗留咗好耐。

﹝琉森街頭 4 - 左邊係琉森市﹞ 

0560 閒逛在琉森 051    
去到呢個咁靚嘅地方,又點可以唔駁吓相呢?

﹝琉森街頭 5 - 左邊係琉森市,右邊就係個碼頭同火車站 

0565 硫森湖 004.jpg  

都差不多係集合嘅時候嘞,我哋就慢慢行番去個集合地點,臨過馬路前,又駁多一張相先!


﹝琉森街頭 6 

0565 硫森湖 002.jpg

過咗馬路之後,就見到條舊橋,除此之外,仲有個雪山呀!而家我哋影相呢個位置好似好空蕩蕩咁,原來聽朝早就會好唔同,暫時賣下關子先


﹝琉森街頭 7 - 舊橋﹞ 

 0560 閒逛在琉森 075.JPG  

集齊人之後,我哋就番酒店先,其實間酒店一d都唔遠,架車兜咗兩個圈就到咗;我哋各人放好晒行李後,就去酒店餐廳食飯,我已經唔記得呢一餐係食乜,只係記得有兩個薯餅同一條腸,等我同佢重組一下先,咁食起上嚟都開心d嘛!

﹝開心晚餐﹞ 

0570 吃晚飯及入住琉森酒店 011.JPG

呢一餐嘅味道好一般,最吸引我哋嘅係一個餐廳女侍應,佢係一個中國留學瑞士嘅學生,佢識講廣東話,而佢就好慘,比個餐廳經理鬧到九彩,我只係覺得寄人籬下就係咁慘,根本就無做錯嘢,只不過郁d都要鬧,好可憐,試問,喺一個長時間被監視嘅環境,仲要係比人雞蛋裡挑骨頭咁睇住,唔緊張就假啦,做得唔自然,出錯就必然o架啦,咁都要鬧,如果唔係留學的話,我相信佢走咗好耐。

食飽之後,我哋成團人都決定一齊出去四圍行吓,而其中有人提議不如試吓fondue﹝芝士火鍋﹞,我都好想試,因為我未食過,不過臨出發前,我就話有幾多人想食,有人就話嗌幾個fondue然後share lor~~ 我就話歐洲人好等錢洗,我哋呢d一廂情願嘅諗法未必行得通,喺香港就話可以去大家樂,幾個人share一份餐je, 去到歐洲未必行得通wor~~最後,我哋決定出去求證一下,結果,比我講中咗!!

更搞笑嘅係,我哋吹水話搵兩個人先入去,叫定兩個fondue,然後,不斷咁換人,直至我哋10個人全部食過為止,哈哈~~ 唉,近排嘅香港人真係好可憐,夠錢去旅行唔夠錢消費,仲要食嘢都食得肉酸過人…… 以上純屬吹水,唔好當真!!

ok
,既然唔食fondue,咁就四圍行啦,原來夜晚睇呢條舊橋仲靚,行埋上去之後,就發現佢post咗好多畫,不過我無研究佢嘅故事講乜,行過就算。

﹝舊橋﹞

0580 飯後散步在琉森 022.JPG   

行吓行吓之際,比我哋見到領隊同司機wor,哈哈~~又係時候影個合照先,相信呢一張相已經可以見晒我哋成團人,10個團友,1個領隊,1個司機,齊晒!!

﹝晚間合照@琉森市﹞

0580 飯後散步在琉森 035.JPG

我哋影完呢張相之後,就再行前少少,就去番之前日頭嘅時候,我哋行街時見到嘅一條維修中嘅橋,我哋見好多人都行過去,而我哋又有興趣兜個圈先至番酒店,所以我哋一齊行咗過呢條橋,其實都無乜特別吧~~ @@

當我哋過咗橋嘅另一邊之後,就發覺唔係好認得條路,行咗一陣之後就有人話不如call領隊,我就話都好wor,話比佢知我哋蕩失路,要佢嚟搵番我哋,唔係搵我哋一兩個人,而係成團人呀,然後我哋就作咗一段設計對白:

團友:喂,唐唐呀!
唐唐:係呀,咩事?
團友:我哋蕩失路呀,出嚟搵我哋吖!
唐唐:你哋喺邊呀?有幾多人?
團友:我哋成團人都喺晒度,都唔知自己喺邊,點算好?
唐唐:成團人都會蕩失路!玩嘢呀!
團友:係呀,就係玩嘢lor,妳出唔出吖!

以上純粹吹水,唔好當真,只係設計對白吧!

最後,當然無搵唐唐啦,我哋都搵得番條路番酒店,而且瑞士一帶嘅治安都比較好,我哋都唔太擔心會有意外,縱然有行錯少少路,咪當行多一陣街lor~~ 總之順利回歸!

ok
,瑞士之行,暫時告一段落,下一part會講我哋去德國海德堡同法蘭克福,陣間見!!

arrow
arrow

    CK Lam 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()