close

2011312日﹞

﹝琉森 > 海德堡 > 法蘭克福﹞

一朝早,我哋就照舊早dd起身,走咗去睇個琉森湖,日落已經咁靚,唔知早上嘅佢又會唔會咁吸引呢?所以我哋就向呢個方向走,行咗無幾耐,竟然經過一間郵局,可惜,時間尚早,佢哋都未開門,既然無得寄postcard,咁就買個最平嘅郵政標籤當紀念品。

﹝瑞士郵政標籤﹞

0600 早上再行琉森市 006.JPG   

由郵局向前行少少就可以見到個琉森湖,由於係冬天嘅關係,好多樹都變得光禿禿。

﹝琉森郵局外﹞

0600 早上再行琉森市 008.JPG
跟住我就企番喺原位駁番張相先。

﹝琉森郵局 + 舊橋﹞

0605 硫森湖 001.jpg  

其實呢一帶真係令人覺得好舒服,天氣又好,環境寧靜,唔好車,唔多人,如果可以再逗留耐d就好~~

之後,我哋行咗去橋嘅另一邊,喺呢個位置,尋日我同一對外籍遊客影過相,佢話要用個雪山做背景,可惜,當時個天好白,完全同個雪山jam埋一堆,睇唔到呢,到今朝,藍色嘅天空襯托住呢個雪山,very good~~~ 我當然就唔會咁蝕底唔影番張相留念啦!

﹝琉森橋一帶﹞

0600 早上再行琉森市 034.JPG
呢條琉森橋嘅另一邊係個火車站同碼頭,我哋就行咗入個火車站睇吓,話晒都係一個歐洲之星會停嘅車站嘛,無得搭都睇吓同影張相啦,影完之後都唔知背後嗰架係咪歐洲之星,哈哈~~

﹝琉森火車站﹞

0600 早上再行琉森市 044.JPG  

有一張相我無post出嚟,就係我哋set腳架自拍個火車站外圍,當個相機嘅快門打開時,剛好有一部單層巴士經過,完成遮晒個火車站,真係約都無咁準時呀 @@

之後我哋就行番尋晚行過嘅橋邊,之前就講過話夜晚同朝早有好大分別,夜晚就乜都無,一到朝早就搖身變成一個市場,好多唔同種類嘅嘢都有得賣,最多係賣花同生果。

﹝琉森橋旁嘅市場﹞

0600 早上再行琉森市 021.JPG

行完一轉琉森朝市後,又係時候番酒店食早餐,check out 後就正式離開瑞士,進入德國。老實講,真係唔想離開瑞士,一個咁舒服咁寫意,治安又好嘅地方,真係想留耐d,不過無辦法啦,跟團就係咁,算吧,瑞士,I'll be back!!  Don't miss me!!

行咗唔知幾耐,就去咗個休息站停一停,今次去廁所都有新奇嘢發現,呢度係有避孕套賣同性玩具賣,一律€4!當我細心睇清楚d時,避孕套只佔一格,其餘9格都係性玩具,原本歐洲人係鐘意玩性遊戲嘅……

﹝性玩意售賣機@休息站﹞

0610 往海德堡中途休息站 047.JPG   

呢度嘅廁所同其他地方一樣,係要比錢嘅,仲要比€0.7,當你入咗錢之後,佢就會嘔張飛比你,用番呢張飛去佢個休息站買嘢,係可以當錢用嘅。我都唔係好記得我哋有無留番一張飛做紀念,我哋係有去佢哋個休息站買嘢嘅。

€0.7嘅廁所﹞

0610 往海德堡中途休息站 052.JPG

休息咗一陣之後就繼續向德國嘅海德堡進發,沿路有好多呢d路牌,據領隊所講,呢d牌係想話比大家知道前面會有咩景點,根據一d人工智能嘅字典所翻譯,呢個景點係一個叫塞爾巴赫嘅地方,而google map亦都搵到呢個地方,所以今次證實到領隊無吹水。你知啦,好多時去旅行時,見到一d唔識唔明嘅嘢時,就一定會問個領隊,至於佢所講嘅係真係假就真係無人知,而今次佢無吹水就……印象分加少少比妳啦!!

﹝路邊景點指示牌﹞

0620 往海德堡吃自費午餐 004.JPG   

其實沿路有好多唔同景點嘅牌,我都影咗好多,但無post晒出嚟,而我可以話比大家知,佢哋d牌係做得好認真同埋好精美,雖然所有嘅顏色都一樣,但係個圖案就真係個個唔同,而且都係跟住個景點嘅建築物去做,所以我重重複複咁影咗好多個牌。

之前都有提及過,今次我哋去歐洲嘅時候都仲係冬天,所以,好多地方都見唔到綠色嘅樹木,但係就發現有好多剛剛長出嘅樹葉,我同老婆講,會唔會有d係雀巢呢?

﹝初葉?雀巢?﹞

0620 往海德堡吃自費午餐 014.JPG

坐咗幾個鐘頭車之後,我哋就去到海德堡,今日嘅lunch係自費嘅,所以我哋就好自然咁問領隊有咩好介紹,佢就話佢每次嚟呢度都會幫趁一間餐廳,因為佢個環境夠舒服,一陣行街經過附近時會話比我哋知,結果呢,我哋全團人都去晒呢度食飯,哈哈~~

領隊就當然唔會同我哋一齊食啦,如果妳好眼力,就會見到佢喺下圖出現咗,就喺右手邊近住塊鏡,獨自瑟縮一角嘅黑影咪就係佢lor~~

﹝自費午餐﹞

0620 往海德堡吃自費午餐 084.JPG   

一場嚟到德國,就當然要食佢哋好出名嘅咸豬手啦!由於領隊事前已經講過隻豬手都幾大隻,一個人未必食得晒,所以我哋5 pair人都諗住叫一隻咸豬手,再加少少其他嘢食,最後,睇完個menu之後,我哋5 pair人都叫埋同一個“set” -- 一隻咸豬手 + 一碟酸菜腸仔,哈哈~~但係都有d唔同嘅,就係我哋飲唔同嘅啤酒。

set x 5

0620 往海德堡吃自費午餐 104.JPG

如上圖所見,麵包係送嘅,左邊嗰碟係酸菜腸仔,右邊一睇就知係咸豬手,而豬手前面嘅沙律係同豬手一齊上嘅,除此之外,餐前都有個沙律送比我哋,好細兜,2啖就食晒。

坦白講,呢隻咸豬手嘅份量真係唔細,不過佢哋整得好好味,就算有d飽飽滯滯都好,整番啖酸菜消消滯先,跟住就繼續食,最後,隻咸豬手就比我哋KO咗!

﹝被KO嘅咸豬手﹞

0620 往海德堡吃自費午餐 108  

食飽飽後就有氣有力可以四圍行,我哋行過一間賣puff嘅舖頭仔,覺得佢d puff好吸引,因為佢有好多種味道揀,但價錢一d都唔平,只不過見佢好似好好味咁,而且直徑有成5吋,所以就入去買咗個大puff,係cappuccino味嘅,仲要買多一個鐵罐仔裝住佢,幾多錢就唔記得lu~~

puff店﹞ 

0630 閒逛海德堡舊城購物長廊及聖靈大教堂 001.JPG
今次行街目的有兩個,一個係我嘅任務,要搵一個德國人合照;而第二個任務就係老婆嘅,佢要盡量影多d呢一帶嘅舖頭招牌,因為做資料搜集時,有人報料話呢度d招牌好有特色,所以老婆就會重點出擊,誓要KO呢度嘅招牌!

講多無謂,睇吓我身後嘅呢條街,每一間都各有自己風格。

﹝招牌林立一條街﹞

0630 閒逛海德堡舊城購物長廊及聖靈大教堂 006.JPG   

行咗一陣就見到一間乾果舖,門口有個職員揸住袋蘋果乾比人試食,我好唔客氣咁試咗佢一舊,都覺得幾好味,喺未決定買唔買嘅時候,我就捉住佢影番張相先,哈哈~~德國任務完成!!

﹝與德國人合照@海德堡﹞

0630 閒逛海德堡舊城購物長廊及聖靈大教堂 044.JPG
最後,我哋都有買番兩包蘋果乾,而呢個買嘢嘅過程當中,我就睇見一個現象:

店員:唔理個客人買幾多包,總之隨手執夠你想買嘅數量,然後入袋、比錢、交收、完成。
老婆:想買兩包蘋果乾送比人,由於係送比人嘅,所以佢會盡量揀兩包無咁碎嘅,送比人都好睇d~~

可想而知,大家個value咁唔同,磨擦就總會有,當老婆揀緊嘅時候,個店員問我哋想買幾多包,我話要兩包,佢就即刻隨手執兩包、入袋、遞個袋比我、然後比錢,當時老婆好唔情願咁比錢,因為佢好想搵兩包完整d嘅比人,所以比完錢都好,老婆都繼續搵吓有無包無咁碎嘅,當個店員見佢仲揀緊嘅時候,就有d惡惡地咁話包包都一樣,而我就叫老婆走,唔好再理佢。

第一,我唔覺得d歐洲人會睇得起我哋d亞洲人
第二,攞到番香港之後,d蘋果乾都可能碎晒
第三,無謂影響旅行心情

所以,我哋收拾心情,繼續行埋呢條街,要完成第二個任務。

arrow
arrow

    CK Lam 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()