close

2011312日﹞

﹝琉森 > 海德堡 > 法蘭克福﹞

其實呢條街都有好多唔同種類嘅嘢賣,有蘋果乾賣之餘,仲有真嘅蘋果,想朝聖的話,記得唔好錯過。 好彩,我哋路過嘅時候,iPad都仲未出到嚟歐洲,如果過多兩日的話,我肯定呢條街一定逼滿人!

﹝『蘋果店』﹞

0630 閒逛海德堡舊城購物長廊及聖靈大教堂 032.JPG  

假如朝聖都朝到腳攰的話,唔洗驚,星巴克就喺附近,我哋無幫趁到呀,剛剛先食咗飯,又邊洗飲咖啡呢,不過,根據上次去捷克嘅經驗,我相信呢度嘅咖啡會貴過香港,如果係路過我呢個blog,而且又有去呢間星巴克的話,唔該話聲我知一杯Grande size Caramel Macchiato 要幾多錢吖,唔該!

﹝星巴克咖啡店﹞

0630 閒逛海德堡舊城購物長廊及聖靈大教堂 031.JPG

其實,歐洲嘅建築物係好有自己嘅風格,初初睇,真係覺得佢好靚,但係當你每日都同佢哋 hi & bye 的話,我相信你應該乜嘢感覺都會無晒,聽領隊講,呢個係乜乜式建築,所以個外形就係乜乜樣;而另外就係物物式建築,個特色就係物物頭加物物腳;聽佢講完乜式物式後,我淨係知道自己聽唔入耳,唔識唔識&唔識,所以個外形就係『O』晒咀。

﹝歐洲風格建築物﹞

0630 閒逛海德堡舊城購物長廊及聖靈大教堂 030.JPG   
呢條街仲有一個特色,就係有一班人同你 free hug,只要你願意的話,衝埋去同佢哋攬吓啦,佢哋好歡迎大家同佢哋擁抱吓,而我就無去到,因為要執行任務呀!

其實呢個影招牌嘅任務一d都唔難,只要你夠時間,夠電,夠耐性,夠腳骨力同埋夠咭影相的話,你一定可以影到飽。

﹝部份海德堡一帶嘅招牌﹞

0630 閒逛海德堡舊城購物長廊及聖靈大教堂 042.JPG 0630 閒逛海德堡舊城購物長廊及聖靈大教堂 067.JPG    

0630 閒逛海德堡舊城購物長廊及聖靈大教堂 114.JPG 0630 閒逛海德堡舊城購物長廊及聖靈大教堂 115.JPG

上圖一個『咀咀』招牌係一個幾出名嘅朱古力店,好多人都會叫佢做『海德堡之吻』,又或者叫做『學生之吻』。喺廿世紀初,d女仔好難識到男仔,因為d女仔出出入入都有工人或褓姆陪伴左右,好聽就叫陪lor,唔好聽就係唔比個女仔識男仔去拍拖,而d女仔就用一盒朱古力送比男仔作為一種暗示,咁樣就可以瞞騙到d褓姆,又可對對方有d表示,既大方又得體,所以一路流傳到今日,就用咗兩個學生頭做logo,而且好出名tim。我哋無入到去呀,去到門口影個招牌就算,影唔到個門口,因為有好多車泊晒喺出面嘛~~ 聽落好似好奇怪吧,上網search海德堡之吻』 啦,應該會清楚d~~

而另一個出名嘅標誌就係隻馬騮仔,一陣會講點解佢咁出名。

鏡頭一轉,我哋就去咗行聖靈教堂Heiliggeistirche﹞,唔洗錢入場,如果想上去教堂上面的話就要比錢,入到去記得唔好大聲講嘢,因為呢度嘅規矩係唔准講嘢!


﹝聖靈教堂外﹞ 

0630 閒逛海德堡舊城購物長廊及聖靈大教堂 052.JPG   

一入門口就見到有個女人坐咗喺counter,檯面仲有個錢箱,又話唔洗比錢嘅?唔好會錯意~~ 入聖靈教堂嘅地面嗰層參觀的話,真係唔洗比錢嘅,只不過如果你想上樓上睇嘢嘅話,就要比錢個女人,買番張飛先可以上去,我同老婆商量咗一陣之後,就決定行完地面呢層先再決定,如果呢一層都唔吸引,我哋就唔上去,行完之後,都覺得唔係太吸引,所以我哋無上到去。

由於我哋參觀嘅時候係無崇拜,所以成個教堂都好靜,只係有一班遊客四圍行吓睇吓咁lor~~

﹝聖靈教堂內﹞

0636 聖靈大教堂 001.jpg

出咗個教堂之後,我哋就搵咗個開揚嘅位影相,呢一個位好正,前面一大片空地,無嘢阻隔,最適合就係駁相,正!

﹝聖靈教堂一帶﹞

0635 海德堡舊區 001.jpg  

呢一帶內街嘅地方都睇咗好多嘞,都係時候出去條舊橋行吓同埋探吓隻馬騮仔,正當我哋向舊橋方向行嘅時候,我就見到有一個女人拉住部車仔,而車仔上就載住個小朋友,我覺得呢部車仔好得呀!又可以載人載貨,如果出街買嘢買多咗,可以叫個小朋友落車,甚至幫手拉埋一份都得tim~~ 我都好想知道呢一部車係自製定現貨買嘅呢?

﹝好實用嘅歐洲車……仔﹞

0630 閒逛海德堡舊城購物長廊及聖靈大教堂 055.JPG

之前都講過,去海德堡就一定要行條舊橋﹝Alte Bruecke﹞,其實大家所見到嘅呢條橋已經唔再『舊』lu~~ 因為原本嘅舊橋係木造嘅,唔知喺邊一年,比人一把火燒咗,事隔又唔知幾年,政府終於起番條橋,不過就唔再係木造lu~~

講咁耐,究竟條舊橋係咩樣嘅呢?會唔會行過咗都唔知呢?基本上係唔會嘅,除非你有極嚴重嘅『日盲症』,又或者患上嚴重『發雞盲症』啦,否則真係無乜可能misslor~~ 咁大個橋頭建築物都睇唔到!唔係呀嘛~~

﹝海德堡舊橋橋頭﹞

0630 閒逛海德堡舊城購物長廊及聖靈大教堂 107.JPG  

呢條舊橋橫跨內卡河畔兩岸,行到去橋中心時,記得唔好錯過山頂嘅景點呀,山上面有一座古堡,叫做海德古堡﹝Schloss Heidelberg﹞,都有好多年嘅歷史,不過唔知去到邊一年就變咗做一間大學,咁究竟呢度係古堡定大學呢?

﹝海德堡古堡大學﹞

0630 閒逛海德堡舊城購物長廊及聖靈大教堂 105.JPG

從網上資料所知,呢個古堡都好值得去參觀,可惜,我哋係跟團嘅,無時間上去睇……

去到呢一度嘅朋友請留意,呢條橋兩旁先係行人路,中間係馬路o黎嘅,所以唔好企正路中心影相,不過就算我提咗你,而你又記得都好,去到嗰度嘅時候,全世界人都唔會理,照行晒出馬路影相,而我親身所見就有一部車經過,縱使好多人阻住條路都好,個司機都好有耐性咁慢慢行,唔知下次你遇到嘅司機會唔會咁有耐性呢?

呢條橋有三個景點,第一個,橋頭建築物,已影!第二個,海德堡大學,已影!第三個,橋頭嘅馬騮仔,未影!

我好記得我哋領隊介紹呢隻馬騮仔時,叫我哋記得『捐』個頭入隻馬騮頭度,左手就摸住塊銅碟,我哋就問點解要咁樣做,佢就賣個關子唔講住,叫我哋照做無蝕底wor~~ 我相信我哋呢班團友都好聽話,應該有跟佢嘅說話去做。

之後,領隊就講番個原因比我哋知:

1
塞個頭入去隻馬騮度= I will be back
2
摸住隻銅碟= 財富

信不信就由你嘞!不過我就唔會信嘅。

﹝海德堡馬騮仔﹞

0630 閒逛海德堡舊城購物長廊及聖靈大教堂 085.JPG   

臨走前,比我發現到呢條舊橋嘅歷史,雖然我唔識德文,不過都影咗佢先,試吓用d人工智能嘅字典幫吓手先!

﹝舊橋歷史﹞

0630 閒逛海德堡舊城購物長廊及聖靈大教堂 111.JPG

原文:    1284, 21.    MAI        ERSTE    ERWAHNUNG    EINER    NECKARBRUCKE    IN    HEIDELBERG
翻譯:    1284  21    五月        第一                                          內卡橋                             海德堡

原文:    13-18               JAHRHUNDERT            HOLZBRUCKEN   AUF                STEINPFEILERN
翻譯:    13-18               世紀                                木料道橋                  作者              石柱

原文:    MEHRFACH    DURCH    HOCHWASSER    UND    KRIEG             ZERSTORT
翻譯:                                                防洪                                太平洋戰爭        銷毀

原文:    1784, 27.    FEBRUAR    EISGANG    MIT    EXTREMER    PEGELHOHE
翻譯:    1784, 27.    二月                                       極端                高電平

原文:    1786-1788    WIEDERAUFBAU        ALS              STEINBRUCKE
翻譯:    1786-1788    重建                           ??            石橋

原文:    DURCH    MATTHIAS    MAYER (+ 1791)
翻譯:                   馬蒂亞斯       邁耶+1791

原文:    DIE    PLASTIKEN    -    ATHENE    UND    KURFURST    KARL    THEODOR
翻譯:    雕塑                           -    雅典                 大選帝侯號     卡爾       特奧多爾

原文:    UMGEBEN    VON    FLUSSGOTTHEITEN-VON
翻譯:     包圍               作者    黃河神

原文:    FRANZ    KONRAD    LINCK (1730-1793)
翻譯:     弗蘭茲    KONRAD    LINCK (1730-1793)

原文:    1945, 29. MARZ    SPRENGUNG    ZWEIER              PFEILER    DURCH    DIE    WEHRMACHT
翻譯:     1945, 29. 三月    爆破                                                                            “    武警部隊


原文:    1946, 14. MAI    BEGINN               DES    WIEDERAUFBAUS
翻譯:     1946, 14. 五月    年初          ”               重建

原文:    DURCH    RUDOLF    STEINBACH (1903-1966)
翻譯:                魯道夫            施泰因巴赫 (1903-1966)

原文:    1947, 26. JUNI    EINWEIHUNG    DER    WIEDER    HERGESTELLTEN    BRUCKE
翻譯:     1947, 26. 六月    就職                  “               稀土                製品                               

當我上google search完之後,都覺得呢個人工智能字典都幾好用,呢條橋嘅故事可以簡單d講,1284年起呢條內卡橋係木造嘅,喺13-18世紀時,就因為天災同戰爭而銷毀,去到1786年,有人用咗3年時間重建呢條橋,去到1945年,又比人炸咗,之後,到1947年,就用稀土重建多次呢條橋直到今日。


原來,呢條橋係經歷咗咁多事先可以有今日…… 好啦,咁就駁張相比大家欣賞吓內卞河兩岸嘅景色啦!

﹝內卡河兩岸

0637 力卡河畔 001.jpg   

之後,我哋就夠鐘集合lu~~而海德堡之旅亦告一段落,下一站就係番酒店。沿路經過法蘭克福機場,一睇就知呢個機場唔掂啦,我哋行過都見到佢咁『頭痛』,入到去仲得了!

﹝令人『頭痛』嘅法蘭克福機場﹞

0640 往吃晚飯及入住法蘭克福Dorint Hotels & Resort 041.JPG

轉眼間就已經番到酒店,而今日嘅行程亦告一段落,『施於吐摩奴』!

﹝法蘭克福 Dorint Hotel & Resort

 0640 往吃晚飯及入住法蘭克福Dorint Hotels & Resort 073.JPG  

arrow
arrow

    CK Lam 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()