close

2011313日﹞

﹝法蘭克福 > 科隆 > 華倫丹> 阿姆斯特丹﹞

咁多位早晨,今朝早係一個令人期待嘅早上,點解?因為前一晚領隊同我哋講咗兩樣嘢,

1) 酒店大堂有電腦用,唔洗錢上網

2) 早餐極豐富,要預多少少時間食。

所以,我哋都早咗少少落去,一去到大堂,就見到部電腦無人用wor,咁我哋就當然唔會放過呢個機會啦,但係用用吓就發現有d唔妥,個keyboard好似同我哋用開嘅有d唔同嘅,但係睇落又好似樣wor~~ 當我認真少少去睇呢個keyboard時就發現到,個『Y』同『Z』係調轉咗,仲有咩唔同?自己去發現吓啦~~

﹝歐洲版keyboard 

0700 在法蘭克福Dorint Hotels & Resort 吃早餐 002.JPG

玩完電腦之後,就當然要去睇吓呢度嘅早餐有幾『豐富』。領隊話,之前嘅早餐,通常攞咗一兩轉嘢食就唔會再行,頂多行夠三轉,但係呢度係好吸引大家不斷咁食,因為呢度嘅選擇實在係好多好新鮮,而且地方好乾淨好光猛,睇見都好想食呀!

﹝早餐大晒冷﹞

0700 在法蘭克福Dorint Hotels & Resort 吃早餐 003.JPG 0700 在法蘭克福Dorint Hotels & Resort 吃早餐 016.JPG 0700 在法蘭克福Dorint Hotels & Resort 吃早餐 018.JPG 0700 在法蘭克福Dorint Hotels & Resort 吃早餐 007

呢一次嘅早餐,絕對係咁多次去旅行當中最好嘅一次,平時嘅我,攞兩次嘢食就算數,但係今次,我記得好似行咗起碼四次!

食完一個極豐富極飽嘅早餐之後,就係時候集合,坦白講,我仲想繼續食。跟住我哋會去科隆大教堂參觀,食埋個lunch之後就會離開德國,向荷蘭進發。噢……玩咗咁多日都係好天,到今日,大家都做咗貴人,落過雨之餘,而且個天都仲係好黑,唔知去到科隆係咩天氣呢~~

﹝唔好天嘅一日﹞

0710 往科隆大教堂及吃午飯 015.JPG  

一如以往,坐車就唔一定要瞓覺嘅,我哋會不斷咁影相,今次就影到一幢直角形嘅大廈。

﹝直角形嘅大廈 

0710 往科隆大教堂及吃午飯 033.JPG  

坐咗唔知幾耐車之後,終於到達科隆,落車時已經無落雨,只係個天仲係陰陰地,雲層好厚,唔緊要啦,無雨落已經 very good ~~

行到去附近就見到部『火車』,其實佢係一部觀光車,相信比咗錢之後,佢會有人沿途講解一下科隆一帶嘅景點。

﹝科隆『火車』﹞

0710 往科隆大教堂及吃午飯 061.JPG  

再行前多兩步,就見到科隆大教堂,未o黎呢度之前,已經知道佢係全球數一數二嘅大教堂,但係當我親眼見到佢時,我就覺得佢好污糟,可能佢個design比較『岩蠶』,d窿位就裝晒塵,再加上落過雨,搞到成個教堂都黑晒,所以我覺得佢似『印堂發黑』多d

﹝『印堂發黑』嘅科隆大教堂﹞

0710 往科隆大教堂及吃午飯 064.JPG  

喺度,我想同大家分享一下同科隆大教堂合照嘅心得,如果你部相機好似我嗰部咁,唔夠wide的話,咁就要整番張低炒相,幸好,呢度一帶都有一d唔太高嘅柱仔,大家可以借o黎企下,而攝影師就唔該踎一踎,相信應該可以影得晒成個科隆大教堂。

不過有一樣嘢我就真係唔識影,希望有高人可以指教吓。一個魚肚白嘅天,加上一個『印堂發黑』嘅科隆,仲要影埋自己;點樣先可以個天唔over,科隆唔會黑媽媽,而個人又唔會黑沉沉呢?一部傻瓜機真係可以做到?其實,我已經有答案……約個好天嘅日子再影過!

擾攘咗一輪之後,終於可以入去科隆大教堂裡面嘞,入到去嘅時候就發現好多人,原來大半個禮堂都比佢blocko黎做崇拜定祈禱,有幾個著住紅袍嘅神職人員守住主要通道,如果唔係入去守禮拜的話,佢哋係唔會比你入去嘅,所以,我哋只係影咗幾張相就走,最吸引嘅就係教堂嘅玻璃窗。

﹝科隆教堂內嘅玻璃窗﹞

0710 往科隆大教堂及吃午飯 077  

下圖就係科隆大教堂嘅內部,大部份人都係被阻隔於『禁區』前。

﹝科隆教堂內﹞

0715 科隆大教堂 003.jpg  

臨離開之前,駁番張相先,呢張相可以清楚咁睇到科隆大教堂個印堂有幾黑,而且仲可以見到我之前所講嘅柱仔,好多人都會企上去影相啊!

﹝科隆教堂﹞

0700 在法蘭克福Dorint Hotels & Resort 吃早餐 007.JPG  

行完教堂之後就去食飯,其實呢一帶都係熱門嘅旅遊區,人多車多不在話下,仲要係大大部嘅旅遊巴,而一部咁豪華嘅車我又點會放過呢?影佢不特只,仲要用埋佢塊車頭玻璃o黎自拍,一舉兩得,正!

0710 往科隆大教堂及吃午飯 105.JPG  

食過lunch後就繼續上路,上車無幾耐,就發現d雲開始散開,可以見到個藍天lu~~ 真開心,感謝主!

﹝開始天晴,往荷蘭去!﹞

0720 往荷蘭中途休息站 018.JPG  

其實,我兩公婆真係幾鐘意一路坐車一路影相,因為沿路所見嘅嘢,全部都係去旅行嘅bonus,一花一草都好,都係景點以外嘅收穫。我點解咁講呢,係因為好多時喺電視睇到嘅旅遊特輯,都會講好多跟團以外嘅所見所聞,對於我哋呢d跟慣團嘅人o黎講,有幾多真係自己能夠親身經歷呢?莫講話親身嘗試,能夠見到都已經好好嘞!

而今次所見到嘅就係旅行車。可能大家會覺得無乜特別,但係對於我o黎講就幾特別;我曾經睇過一個節目,叫『80後環遊世界』,係由兩個韓國人做嘅,有一輯係講美國遊,佢哋就係坐住一部旅行車穿州過省,一切起居飲食都同部車有關,食啦,瞓啦,休息啦,全部都喺部車度搞掂,但係部車都要『食』吧,而佢哋好雞手鴨腳咁同部車入油嘅一幕,我依然記得好清楚。

而下圖呢一部車吸引我嘅,就係同部車叉電嘅兩夫婦,我唔知道佢哋係咪放緊假四周圍玩,我所睇到嘅就係兩公婆一齊去完成一件事,係何等嘅美麗!

﹝叉電中嘅兩夫婦﹞

0720 往荷蘭中途休息站 007.JPG  

當我哋仍在睇吓風景影吓相嘅時候,原來已經到咗一個休息站,呢個站都係無乜特別,到此一遊就算。

﹝中途休息站 - bp connect

0720 往荷蘭中途休息站 052.JPG  

再上番車之後,唔洗幾耐,就見到個荷蘭嘅『代言人』 --  風車,咁即係話我哋已經去到荷蘭嘞!

﹝已經到達荷蘭﹞

0730 往荷蘭華倫丹 046.JPG  

入到荷蘭,我哋嘅第一站係華倫丹,華倫丹喺邊?唔知wor~~ 只不過領隊話呢個地方好值得去,所以建議我哋加錢去,而我哋都無乜所謂,加錢就加錢啦。一o黎到呢度嘅第一個印象就係橙色,呢度嘅屋好多都係以橙色為主,而我哋就剛巧經過Irene屋企,隔住玻璃同妳sayhi先,hi~~~~

Irene屋企﹞

0730 往荷蘭華倫丹 042.JPG  

再行前多少少,就見到呢一帶係點樣,所有嘅屋仔都係一至兩層高。

﹝華倫丹一角﹞

0730 往荷蘭華倫丹 058.JPG

一路駛入o黎嘅時候,我覺得呢度好似新奧爾良,有好多地方都應該係低過水平線,總之,當我哋部車沿住海邊行時,就只會見到防波堤,見唔到海面。

當部車停低嘅時候,就正正停喺海邊,如果當時有埋個藍天白雲襯托住的話,咁就good good good~~ 都算啦,唔落雨已經好好嘞~~ 喺度賣吓關子先,一陣就同大家行吓呢一帶。

﹝華倫丹嘅一間酒店﹞

0740 閒逛華倫丹 005.JPG

arrow
arrow

    CK Lam 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()