close

2011313日﹞

﹝法蘭克福 > 科隆 > 華倫丹 > 阿姆斯特丹﹞

喺之前一part嘅酒店門外影完相後,就沿住條路向前行,就會經過一個海邊,可惜,天陰 & 密雲,否則呢度應該會好靚,我哋身後呢排屋仔亦都係一個好好嘅攝影地點,一陣再話比大家知有咩好影。

﹝華倫丹海邊﹞ 

0740 閒逛華倫丹 010.JPG  

沿住條路行,就會有一條小樓梯,上咗樓梯就係一條買手信同食嘢嘅街,不過小心d wor,呢條街係有車行o架,唔好掛住影相而變成『輪』下亡魂呀,哈哈~~

﹝華倫丹一條街﹞

0740 閒逛華倫丹 019.JPG  

我哋一陣間會幫趁身旁嘅小食店,領隊話呢一帶有三樣嘢一定要食,炸魷魚,炸蝦同埋炸魚,呢種魚係呢度先有,唔係炸魚塊咁賣,而係一條條咁賣,個size就有如沙丁魚咁lor~~ 當然就唔只呢三樣嘢啦,仲有其他嘅~~

樓梯上o黎嘅左手邊就係呢間小食店一帶,而右手邊就係一排嘅屋仔,點解我會話呢d屋都係景點呢,係因為呢度d人好proud of 自己個廳,每個家庭都會好用心咁去佈置自己個廳,總之唔靚都唔會showo黎,所以佢哋就算無人喺屋企都好,佢哋都唔會落窗簾,大家可以隨便隔住玻璃窗欣賞及拍照,而我都有睇過幾間,都真係幾靚吓,不過就無影相,始終我都覺得咁樣影人哋個屋企有d怪怪地……

﹝華倫丹海邊一排屋﹞

0740 閒逛華倫丹 022.JPG  

人哋嘅屋企睇完就算數,之後,我哋就行去另一邊,睇吓d手信同埋食嘢,當然,四周圍行同影相就一定要啦。

荷蘭有三樣嘢係好出名嘅 -- 風車、木屐 & 花!老婆身旁嘅花全部都係木製嘅假花,手工好好,不過唔啱我哋,所以無買到,跟住入去舖頭行吓,手信店嘛,就係成個舖頭都係紀念品,我記得好似買咗個鎖匙扣就走咗。

﹝華倫丹紀念品店﹞

0740 閒逛華倫丹 027.JPG  

行過少少,就係一間小食店,不過我哋唔幫趁住,行多一陣先,所以就沿住條路再向前行,行到去海邊時,我就set腳架同老婆玩自拍,點知我哋擺好post等影相時,有兩個鬼妹走埋o黎想搞我部相機,其實我係覺得佢哋係想幫我哋影相,因為佢哋個動作似係搵緊個快門制,到佢哋搵到時就已經自拍咗lu~~ 我見佢哋咁多事,咁咪捉埋佢哋影相lor~~ 荷蘭任務,完成!

﹝與荷蘭人合照@華倫丹﹞

0740 閒逛華倫丹 051.JPG  

任務完成後,就行咗去海邊方向,呢一邊岸邊比較少船泊喺度,所以喺呢邊影過去的話,華倫丹嘅屋仔就一眼見晒!

﹝華倫丹海邊﹞

0740 閒逛華倫丹 074.JPG  

自拍完之後就當然耍駁番張相先啦,我靜雞雞又大聲d講個秘密你知吖,上圖同下圖係差唔多嘅位置,只不過上圖條柱仔比我哋兩個遮咗吧,哈哈~~ 仲有,記得唔好懶有型咁挨住條柱,又或者用條柱『long』住隻手o黎影相,因為呢一帶有好多雀仔放『炸彈』,一個唔留神,咁就做咗『周紳士』。

﹝華倫丹海邊﹞

0745 華倫丹 001.jpg  

影完相之後就去食少少嘢,之前已經講過有幾樣嘢食係呢度嘅推介食品 -- 炸魷魚、炸蝦同埋炸魚。由於我哋唔係食魚嘅人,所以只係叫咗炸魷魚同埋炸蝦,再加多杯啤酒,由於佢哋預先已經炸好d食物,所以佢哋要叮一叮d嘢食先比我哋,所以d嘢食唔脆,不過都幾好味;食咗一陣之後,團友呀政兩公婆都o黎呢度食嘢,佢哋有買炸魚食,而我哋就借佢兜魚同埋枝橙汁影相。

﹝華倫丹小食﹞

0740 閒逛華倫丹 038.JPG  

食咗一陣之後,團友 Merrick 行過,仲話喺某一間舖頭買到平嘢,仲叫我哋要快手d,因為有部份舖頭開始閂門嘞!有好嘢就當然唔會放過啦,而d食物就比我哋極速 KO 咗,跟住就向目標進發, Merrick果然無介紹錯,雖然唔係好平,但係都叫平咗dd。呢頭買完嘢,出番門口之後就發現好多舖頭都閂咗門 lu~~ 好彩,我哋都有少少斬獲。

﹝好早收舖嘅華倫丹手信店﹞

0740 閒逛華倫丹 077.JPG  

既然d舖頭都閂門,我哋都應該係時候打道回府嘞,臨落樓梯前,駁番張相先,如果喺我影相呢個位向右手邊行,即係部黑色車嘅方向,就可以去『參觀』人哋屋企個大廳,而左手邊就係好多嘅手信店,同埋可以行到去海邊;至於我哋食炸魷魚嘅舖頭就係張相左手邊,插住好多枝旗嗰間舖頭。

﹝華倫丹街頭﹞

0745 華倫丹 003.jpg  

正當我哋喺沙灘度影完相要走嘅時候,老婆叫我唔好走住,要影埋相先,我就覺得好奇怪,都夠鐘集合啦,而且,呢一帶都影咗好多相啦,仲有d咩咁想影呀?原來佢發現咗一棵好靚嘅樹,叫我 set 好腳架玩自拍,佢講完個構圖之後,我已經完全明佢想點,所以,我就叫佢行定上去先,set timer 之後,就到我急跑上去埋位,最後,我哋兩個合作影嘅相就完成咗,我哋都好鐘意呢張相。

﹝背影@華倫丹﹞

0740 閒逛華倫丹 095.JPG  

其實,影呢一張相都有少少好彩,第一,只係得一部車喺老婆嗰邊,如果再多一部喺前面的話,個效果應該無咁好;第二,我個頭無同d樹枝 jam 埋,set 機嘅時候係無諗過呢個問題;美中不足嘅,就係我哋拖得唔夠埋,因為我驚企得太埋的話,會睇唔到我哋拖住手,所以我有心行開少少。

華倫丹之旅終於完結,相信大家都好滿足,係時候去阿姆斯特丹嘞,而途中,比我哋發現一部環保車,唔好以為下面嗰部係玩具車,我哋路過時,係見到有個司機同埋有個駄盤o架!

﹝荷蘭環保車﹞

0750 往阿姆斯特丹堤壩廣場紅燈區 005.JPG  

鏡頭一轉,我哋就去到阿姆斯特丹好出名嘅紅燈區,呢個紅燈區出名在咩呢?就係廚窗女郎!河岸兩邊有好多個廚窗,有d落咗窗簾,有d無落到;落咗窗簾嘅,即係做緊生意;無落窗簾而又見到有個『貨辨』企咗喺度,向你騷首弄姿拋媚眼嘅,即係話比你聽佢『呀威拿部』,講啱價錢就可以入去交易。

﹝阿姆斯特丹紅燈區﹞

0750 往阿姆斯特丹堤壩廣場紅燈區 055.JPG  

行呢條街都幾好笑,d廚窗女郎不論高矮肥瘦都好,全部都著住套bikini,更攞膽嘅就係佢哋d廚窗都有紫外光照住,而佢哋套bikini喺紫外光照射下,全部變晒瑩光色,夠攞膽未?當然未啦!有d女郎將室內燈光較到好暗,遠睇的話,就只係見到一套瑩光嘅bikini喺空中飄浮,簡直係攞命呀!

大家行呢度嘅時侯要留意一下:

1  唔可以影廚窗女郎

2  唔好貪玩走去問價,除非你真係想幫趁

3  小心財物

呢度係有好多『天文台』『睇水』o架,所以千祈唔好玩嘢!

除咗d女郎咁搞嘢之外,我仲發現多樣搞笑嘢,河嘅兩岸近岸邊嘅地方,你可能會發現到有一個綠色鐵造嘅圓桶形物體,最少有7呎高,遠睇未必會知係乜,但係一行近就有好強烈嘅阿摩利亞味,相信你應該估到係乜吧!

我同老婆講呢個係xx o黎,佢都唔係好信,我話我見到有個男人行咗入去呢個充滿阿摩行亞味嘅地方,跟住就見到佢兩腳企定,然後,喺佢腳前多咗條『水柱』,所以,你話呢個嘢係乜吖?

笑完一大餐之後就番酒店,等攞鎖匙嘅時候,我哋就喺大堂四圍行吓,行吓行吓就發現咗一個 self service information counter,呢個 counter 有好多旅遊資訊,有d咩玩,有咩景點,總之睇啱就攞啦,每張 card 都有一個電話號碼,想玩就 call 佢啦,我覺得呢個 service 真係要 like 爆呀!唔洗驚無嘢好玩呀!

﹝資訊充足嘅資訊站﹞

0760 吃晚飯及入住阿姆斯特丹Crowne Plaza Hotel 014.JPG  

返到房就當然係執嘢啦,由於晚晚都唔同酒店,所以晚晚都要執,而今晚我哋就執咗個 puff o黎,我哋驚佢捱唔到咁多日,應該等唔到返香港先食,所以,今晚嘅宵夜係卡布奇洛味嘅 puff !其實個 puff 真係好大個,我哋兩個一人一啖咁食都食咗好耐。

﹝卡布奇洛味嘅 puff

0760 吃晚飯及入住阿姆斯特丹Crowne Plaza Hotel 024.JPG  

去到呢一度,終於要休息,聽日同大家一齊行荷蘭嘅風車村,之後就會進入比利時之旅,See you tomorrow !!

 

arrow
arrow

    CK Lam 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()