close

2011314日﹞

﹝阿姆斯特丹 > 布魯日﹞

各位早晨,今日嘅行程好簡單,我哋會繼續喺阿姆斯特丹境內,先去睇芝士廠同風車村,之後就會去遊船河,遊到咁上下就埋岸,上去鑽石工場參觀,參觀完畢就食 lunch;食飽之後就會離開阿姆斯特丹,進入比利時嘅國境,過境前會先停一停阿姆斯特丹機場,因為我哋當中有4位係10天團嘅團友,而我哋就要喺呢度同佢哋講再見。今日嘅行程大致上係咁,一陣再詳細講。

一如以往,我哋都會早少少起身,出去酒店附近行吓影吓相,不過呢間 Crowne Plaza Hotel 一帶就無乜好行,影過相,到此一遊就算數。

Crowne Plaza Hotel@阿姆斯特丹﹞ 

0800 在阿姆斯特丹Crowne Plaza Hotel 吃早餐 012.JPG

三扒兩撥就食完個早餐,等齊人就上車出發去芝士廠同風車村,沿路都會見到d風車,不過全部都唔識轉嘅,唔知係未開工,定係呢d風車只係 display only 呢?根據領隊所講,現今嘅風車數量已經大不如前,所剩低嘅就只有百幾座……

﹝荷蘭代言人 -- 風車﹞

0820 參觀芝士廠 005.JPG  

無幾耐,我哋就到達芝士廠 & 風車村,其實佢哋都只不過係鄰居吧~~ 入門口時,我哋都要乖乖地企定比『大會攝影師』影番張相,當我哋行完晒成個芝士廠同風車村後,可以去佢哋個 counter 買番張相,可以係一張相、一個鎖匙扣或者一個月曆;之後,領隊就叫我哋先行芝士廠,之後再行風車村,再行埋個木屐專門店,跟住就去番門口集合。

入到芝士廠就當然會見到好多芝士啦,而呢度嘅店員清一色都係女性,仲要著埋一身荷蘭特色衣著,原本我都想捉住其中一個影相,不過我見其他團友捉佢哋影相時,佢哋都好似唔係好願意,所以都係算罷啦~~

﹝芝士廠主角 -- 芝士﹞

0820 參觀芝士廠 014.JPG  

究竟上圖嘅一舊芝士有幾大舊呢?直徑大約係6吋,厚3吋左右,都幾重o架,不過,比唔比攞上手影相就唔知,所以我哋好快手咁影完張相,就即刻放番低舊芝士,繼續參觀。可能我哋去到嘅時間仲早,見唔到d人喺度整芝士。

﹝芝士﹞

0820 參觀芝士廠 012.JPG  

呢個芝士廠除咗芝士都仲有其他嘢賣嘅,例如楓糖餅啦、其他小食啦、羊毛啦、小手信啦等等,而楓糖餅就係領隊嘅推介,我哋每人都有試食過,唔係太甜,所以我哋全部人都有買到,加加埋埋都有成箱,結果,呀彬好抵得諗,自願幫我哋攞住好重嘅一箱餅,thank you 呀彬!!

買完餅之後,我哋就離開呢個芝士廠去風車村睇睇,臨離開之前,同個門口招牌影番張相先。

﹝參觀完芝士廠﹞

0830 逛逛風車村 011.JPG  

風車村一帶其實都幾大吓,喺有限嘅時間要行晒根本無可能,所以,我哋都係重點影幾張相就算,再加上我哋要搵一隻大木屐,呢隻木屐大到可以坐兩個人,所以一定要搵到佢!

﹝風車村﹞

0830 逛逛風車村 017.JPG  

行行吓,比我哋見到一部整芝士嘅機器,不過我相信係比人睇同影相嘅,應該唔會有人用o黎整芝士,因為呢部機實在太污糟,洗番乾淨都有排搞呀!

﹝整芝士機﹞

0860 參觀鑽石中心 032.JPG  

哈哈哈~~~終於比我哋搵到啦~~呢一隻木屐係一個必影嘅景點,去過荷蘭而無同過風車及木屐合照的話,簡直係無去過荷蘭呀!!

﹝荷蘭超加大碼木屐﹞

0840 參觀木屐廠及再行風車村 004.JPG  

呢個木屐廠門口仲有幾對唔同size嘅木屐比大家影相,大家可以影到夠先入去參觀;由於朝早落過雨,隻大木屐有少少污糟,我哋都係就住就住咁『坐低』影。

影完隻大嘅,就自不然要搵隻細少少啦,就喺隻大木屐後面之嘛,咁就搵到嘞!初初我以為d木屐係唔郁得嘅,個個都要連腳帶鞋塞入隻木屐影相,點知,就比我見到個女人﹝上圖大木屐後面﹞影完相之後,縮番隻腳出o黎時,比隻木屐『kick』親,幸好佢無跌低,而佢嘅一『kick』就比我知道原來隻木屐係可以攞上手嘅,所以,到我哋影嘅時候都要攞佢上手影。

﹝小size木屐﹞

0840 參觀木屐廠及再行風車村 011.JPG  

臨入門口前,仲有兩對放咗喺門口,等我哋再影多張先~~

﹝木屐影不完~~

0840 參觀木屐廠及再行風車村 001.JPG  

入到木屐廠就見到個木屐工場,我哋參觀嘅時候無人即場整木屐,不過我都唔知平時會唔會有人『表演』呢,只係好隨手咁執d 道具影吓相就算。

﹝木屐廠內﹞

0840 參觀木屐廠及再行風車村 015.JPG  

叫得做木屐廠就當然會有好多木屐賣啦,而呢一個corner就可能一眼睇晒佢所有款式,唔好以為呢d木屐係display only,全部都有size o架,只要你睇啱個款,搵到個size,就可以攞落o黎試著,我當然有買番一對啦,仲揀咗對好可愛嘅牛牛木屐tim~~

﹝好多木屐比你揀﹞

0840 參觀木屐廠及再行風車村 026.JPG  

呢一對就係我買嘅木屐,係買比自己嘅;而老婆都有買一對,不過佢就係買o黎送比朋友。比完錢之後,就當然同番個收銀姐姐影番張相啦~~ 呢個姐姐都好好人,好nice,一d都無嫌我哋d遊客麻煩,相比起其他景點嘅服務員o黎講,呢個係最好嘅!

﹝我比100分嘅收銀姐姐﹞

0840 參觀木屐廠及再行風車村 029.JPG  

睇睇錶,又差不多係時候集合,我哋就喺集結地點附近繼續影相,好啦,就駁番兩張相比大家睇吓先,風車村同芝士廠一帶就係咁樣。

﹝風車村 & 芝士廠1

0845 荷蘭風車村 002.jpg

﹝風車村 & 芝士廠2 

0845 荷蘭風車村 004.jpg

到集合嘅時候,領隊就叫我哋揀相,揀咩相?咪就係入門口嘅時候比人影嗰張lor~~ €10 就可以攞到一張剛才影嘅相,一個月曆同埋一個鎖匙扣,同老婆商量咗一陣之後就決定買咗佢,點知,收貨之後就覺得被搵笨。

€10 就有齊晒三樣嘢,除咗張相之外,全部都係現成嘢;個月曆封面有一個偷空咗嘅四方框,而我哋張相就zip喺嗰度,至於個鎖匙扣,就係一個普通到唔恨嘅貨仔,所以你話用€10 換呢三樣嘢值唔值吖?我就覺得唔值lor~~

值唔值都好,錢都比咗,都無辦法啦,咁就同佢o黎個合照先啦!仲有個靚靚packing包住o架!

﹝被騙了€10 @風車村﹞

0840 參觀木屐廠及再行風車村 038.JPG  

去到呢一度,風車村及芝士廠就參觀完畢,下一站係遊船河!順路參觀埋個鑽石工場。

落咗車之後,領隊話比我哋知,步行@行人路都要小心d,因為呢一度除咗馬路同行人路之外,仲有單車徑!

歐洲好多國家嘅人都好響應環保,而荷蘭就係其中之一,有好多荷蘭人都會以單車代步,而單車徑就係佢哋嘅道路設計之一,正如下圖所見,行人路同馬路之間,紅紅地色嘅區域就係單車徑。所以,大家去荷蘭時,唔好淨係留心『汽車』,馬路之外嘅地方都可以令你發生交通意外。

﹝由左至右,馬路>單車徑>行人路﹞

0850 往運河暢遊 009.JPG 

行前無幾遠就到達我哋上船嘅地方,船程大約一個鐘。呢d船,船身唔高,大部份都係室內位置,只係得好少數室外位置,我哋上船嘅時候,船尾位置,即係室外嘅座位已經比人坐咗,我哋就只可以zip出去影吓相,其餘時間就係坐喺室內睇吓風景。

﹝準備遊船河﹞

0850 往運河暢遊 016.JPG  

坐呢d船,有一件事大家一定要切記 -- 室外嘅櫈面係唔可以企上去嘅!唔係因為會踩污糟張櫈,而係會發生危險!點解咁講呢?因為呢度嘅河道,係穿插於好多嘅街道,個情況就有d似威尼斯,只不過呢度d橋嘅樓底比較矮,如果你真係企高咗的話,一定會撼穿頭,所以,記得唔好企高,多謝合作!

由於呢一帶都有好多呢一類嘅船,所以成日都會見到唔同嘅船喺身邊經過,而下圖嗰一部就係比我哋坐嗰部靚d

﹝船河中﹞

0850 往運河暢遊 042.JPG  

坦白講,呢個船河並唔吸引,不過當做觀光,睇吓荷蘭一帶都ok~~

坐咗大約一個鐘,我哋停咗喺一個鑽石工場門口,亦即係我哋嘅下一個景點。難得地,今次嘅講解係由一個識講廣東話嘅職員帶嘅,佢由一舊原石開始講起,跟住又點樣切點樣打磨,又點樣同粒石去分grading……可能我對鑽石無興趣,越聽越眼瞓……

﹝鑽石工場一角 - Gassan Diamond

0860 參觀鑽石中心 012.JPG  

睇完聽完一大輪之後,就當然係入正題啦-- sell 我哋買鑽石lor~~ 都係嗰句,我對鑽石無興趣,只係攞吓上手,摸過睇過就算。

﹝鑽石大晒冷﹞

0860 參觀鑽石中心 023.JPG 0860 參觀鑽石中心 019.JPG0860 參觀鑽石中心 027.JPG 0860 參觀鑽石中心 014.JPG

行完成個鑽石工場,我哋無一個人買嘢,最記得有三樣嘢:

1佢哋最誇口嘅144面切割

2呢度嘅紀念錢幣壓印機係最貴嘅,人哋€1一個,佢就€2一個

3每人入場都有個sticker,參觀完畢之後,係有塊板比你貼番上去

﹝好貴嘅紀念錢幣壓印機﹞

0860 參觀鑽石中心 047.JPG  

﹝貼紙板﹞

0860 參觀鑽石中心 032  

參觀完個鑽石工場後,我哋就去食飯,食埋呢一餐飯之後,又係一個離別嘅時候,我哋5couple當中,有其中兩對係參加咗10天團,而今日就係佢哋行程完結嘅一日,所以,食飽之後,就送佢哋出阿姆斯特丹機場。

﹝阿姆斯特丹機場﹞

0870 往布魯日途中 031.JPG  

到達機場後,就目送4位團友離開,好唔捨得,話晒,大家一齊玩咗咁多日,唉~~ 拜拜呀政、Mandy、呀彬同Cookie,一路順風!

﹝拜拜4位團友﹞

0870 往布魯日途中 038.JPG  

後記,完咗呢個trip 之後,我哋喺email 中得知,佢哋4個人一齊被困阿姆斯特丹機場半個鐘,幾乎過唔到關,轉述如下:

話說,我哋個團係香港飛希斯路,停留一日之後,就由希斯路飛羅馬,去羅馬之前,領隊同我哋講,話羅馬機場移民局嘅職員未必會同我哋個passport 打個入境chop,有d會打,有d就唔會打,兩者都無問題,一樣可以過關,當中Cookie passport 就無被打入境chop,而個問題就喺阿姆斯特丹機場發生。

過關時,個關員只係見到Cookie passport 有希斯路機場個chop,但係就睇唔到佢點樣由倫敦飛過o黎呢片歐洲大陸,我估計當時個關員應該懷疑緊Cookie 係咪偷渡過境,所以喺個counter 度搞咗半個鐘先肯放佢走,最後,阿姆斯特丹機場就同佢咃整番個correction chop,再加多一個離境chop,咁佢哋先可以上機。

Correction Chop for Rome & 阿姆斯特丹機場離境印﹞

0870 往布魯日途中 038a.JPG  

Cookie 就講得幾輕鬆,我相信當時佢哋4個都幾徬徨,幸好,一切平安無事,安心番到香港。

 

arrow
arrow

    CK Lam 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()