close

2011314日﹞

﹝阿姆斯特丹 > 布魯日﹞

送別4位團友之後,我哋就會進入比利時嘅布魯日,一個被聯合國教科文選為世界文化遺產嘅地方。坐咗4個幾鐘頭車之後,我哋就到達布魯日,我哋可以有大約一個鐘嘅自由時間,可以喺布魯日廣場四周圍參觀。

﹝布魯日廣場﹞

0880 世界文化遺產之城_布魯日 008.JPG

落車後,我哋都覺得有d奇怪,明明講好咗由阿姆斯特丹機場開始,行兩個鐘左右就停休息站,之後再坐多兩個鐘左右先會到達布魯日;而家就一氣呵成,直踩4個鐘,咁就比佢呃咗個景點 -- 休息站!之後問番領隊點解唔停休息站,佢就話見我哋瞓晒,所以唔嘈我哋,叫司機唔洗停,直去布魯日,等我哋可以休息多d wor~~

有睇我個blog 嘅朋友都應該知道,我哋兩公婆係好少會坐車瞓覺嘅,而且,我好肯定我哋一定無瞓! 咁講法,即係個領隊擅作主張啦,回水呀!回水呀!

唉,咁就無咗個休息站,悲!領隊之後就當然無再繼續呢個話題,佢就講解一下呢度有咩好睇,之後就解散,幸好,臨解散前就比我哋見到個郵局,算啦,慳咗搵郵局嘅時間就當補番啦!收到由布魯日寄出嘅postcard 嘅朋友們,你哋d card 就係喺呢度寄出嘞!

﹝布魯日郵局﹞

0880 世界文化遺產之城_布魯日 017.JPG  

呢度有個叫聖血教堂 (Basilica of the Holy Blood) 嘅地方,就係我哋身後黑色嗰間,我唔知佢有咩咁出名,只不過係領隊有提過,而我哋又有路經,咁咪影番張相到此一遊lor~~

﹝布魯日聖血教堂﹞

0880 世界文化遺產之城_布魯日 023.JPG  

正當我哋行到一條巷仔時,見到路口有兩個修路工人做緊嘢,我哋就當然無理佢哋啦,我哋就經過咗佢哋身邊,再行前咗少少之後就set 腳架影相;影完相之後,其中一個修路工人就走埋o黎,話可以幫我哋影相,既然你咁熱心,我哋又點會拒絕你呢!而當佢同我哋影完相之後,我就捉住佢同佢影番張相先,佢亦無拒絕我哋,比利時任務,DONE!!

﹝與比利時修路工人合照﹞

0880 世界文化遺產之城_布魯日 049.JPG  

影完相後,我哋都有傾番兩句:

工人:Where are you come from?

我:Hong Kong.  Have you been there?

工人:Yes, I had been there many years ago.

我:Really? Where did you go?

工人:I had been the Temple Street and Mongkok.

我:Did you go to the Peak?

工人:No, I did not go there.

我:You'd better to come again.  People who visit HK and do not go to the Peak, means he had never been to HK.

工人:Ops...

我:Well, let's meet there someday. ^^

點解我會咁記得呢一番咁普通嘅說話呢?就係因為一般嘅歐洲人都係比較睇唔起亞洲人,而呢個人竟然唔係咁,反而係主動接觸我哋,所以我對佢嘅印象非常深刻,可惜,我無問佢叫咩名,不過算啦,我總係覺得一個咁樣嘅相遇,已經係非常之難得,並且難忘。唔知會唔會有一日喺山頂真係見到佢呢?

同佢say goodbye 後,我哋就繼續行,不過就覺得無乜好行lu~~ 所以駁番幾張相就算數。

﹝布魯日廣場 1

0885 布魯日廣場 004.jpg

﹝布魯日廣場 2

0885 布魯日廣場 005.jpg

﹝布魯日廣場 3

0885 布魯日廣場 006.jpg

之後就夠鐘集合番酒店,等緊人嘅時候,我就問領隊,假如10天團嘅團友玩到第10日嘅時候,覺得仲想同我哋玩埋嗰3日的話,佢可唔可以安排到,領隊話唔係唔想做,而係未必做得到,而且會好麻煩。

第一:一定要同公司請示,而公司應該會唔批;

第二:假如公司ok,佢都仲要睇吓餘下行程加唔加到位,例如之後嘅船河同埋上巴黎鐵塔;

第三:唔知酒店有無房;

第四:機票,亦都係最難confirm嘅一個環節。

既然搞到咁麻煩都未知得唔得的話,不如簡單d講句『唔得』就算!

人齊後,我哋就番酒店食飯,呢一餐係食西餐,我就加咗杯當地出產嘅比利時啤酒,味道同一般啤酒差唔多,無乜特別。

﹝晚餐加多杯比利時啤酒﹞

0890 吃晚飯及入住布魯塞爾Apollo Hotel 007.JPG

食飽飯之後就番上房休息。

聽朝早會有少少驚喜,係我哋早起身嘅收穫,欲知後事如何,下回自有分解!

﹝番房休息﹞

0890 吃晚飯及入住布魯塞爾Apollo Hotel 019.JPG

arrow
arrow

    CK Lam 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()