close

2011315日﹞

﹝布魯日 > 布魯塞爾 > 巴黎﹞

上文提到,今日我哋朝頭早有意外收穫,究竟係咩呢?就係可以親親大自然。

尋晚,唔知為咩事,我哋較個鬧鐘較早咗好多,落樓嘅時間係比morning call 早一個鐘有多,落到樓下,就同間酒店影番張相先,你睇,個天都仲係未光得晒,我哋應該係7:00am 未夠已經出咗門口。

﹝布魯日Apollo Hotel

0900 在布魯塞爾Apollo Hotel 散步 001.JPG

出咗酒店之後,喺我哋嘅右手邊有條好似比人散步嘅小徑,我哋就沿住條小徑行咗入去,路邊一路都有條欄杆圍住,而欄杆入面就係一大片草地,睇落又唔似係塊田,咁佢哋圍住塊地做乜呢?行咗一陣間之後,就去到一個閘口嘅地方,係無上鎖嘅,我哋諗咗一陣,究竟比唔比我哋d閒雜人等入嘅呢?如果當我哋行完番轉頭嘅時候,個閘已經比人鎖上,咁我哋點算?我就同老婆講,一個咁嘅閘,鎮咗又點,我哋都可以輕鬆爬過去啦!所以我哋就拉開個閘,然後繼續『探險』。

﹝往『探險』前嘅閘口﹞

0900 在布魯塞爾Apollo Hotel 散步 008.JPG  

行咗幾分鐘之後,就見到一群瞓覺羊,而呢一群羊就令我明白點解呢度要圍住一大片草地,原來呢片草地係d羊羊嘅後花園~~ 閒時可以搵個樹蔭瞓吓覺,瞓醒之後又可以出去散吓步食吓草,做羊又真係幾嘆wor~~

﹝草地 & 羊羊﹞

0900 在布魯塞爾Apollo Hotel 散步 011.JPG  

其實我哋都好想摸吓d羊,可惜,呢群羊完全唔理我哋,瞓覺嘅瞓覺,眼超超嘅眼超超,總之就係唔行埋o黎,點知突然之間,d羊全部醒晒,仲走晒埋o黎個鐵絲網度,原來有個『熟客』經過,呢個熟客就係一個帶住隻狗狗散步嘅伯伯,我相信呢個伯伯係經常o黎呢度嘅,所以d羊一見到佢就好興奮,簡直係可以用發狂o黎形容呀,再者,d羊又唔怕隻狗狗,隻狗狗又唔多理d羊,所以我覺得佢哋係見慣見熟嘅。

個伯伯帶住d餅乾o黎餵羊,佢沿住個鐵絲網一路行一路餵,而d羊就好興奮咁撲晒上個鐵絲網爭食,有d唔撲上鐵絲網嘅羊就出盡力塞個頭入d鐵絲網窿度,個情況真係好搞笑,當個伯伯經過我身邊時,佢好友善咁比咗塊餅乾我餵羊,當時我真係好開心,跟住我就好開心咁攞住塊餅乾同老婆講,話比佢知個伯伯比咗塊餅乾我,我哋大家都好開心,因為我哋有得餵羊,而最後,老婆就讓咗個餵羊嘅機會比我,而佢就影我餵羊lor~~

當我揀好咗想餵邊隻羊之後,老婆就預備好幫我影相之際,點知我都仲未預備好餵羊嘅時候,隻羊就撲咗上個鐵絲網度,極速秒殺咗我塊餅乾@@ 可憐嘅餅乾,未影番張相就已經香消玉殞……既然無咗塊餅乾,咁就同隻羊影相啦。

﹝極速秒殺我塊餅乾嘅羊羊﹞

0900 在布魯塞爾Apollo Hotel 散步 027.JPG  

上圖我身後嗰個人,就係比餅乾我餵羊嘅伯伯。呢隻羊真係好乖,任我哋摸同影相都唔走,而且仲冧到醒隻香蕉眼比你睇,哈哈~~

﹝香蕉眼羊羊﹞

0900 在布魯塞爾Apollo Hotel 散步 052.JPG  

呢段與羊共處嘅時間真係好開心,而開心嘅時間往往都係過得特別快,睇睇錶我哋差不多玩咗成個鐘頭,都係時候要走嘞,臨走前,同隻香蕉眼羊影多張相先,今次唔再影佢隻眼,而係影佢一身羊毛,你睇,好厚毛呀!

﹝好厚毛嘅香蕉眼羊﹞

0900 在布魯塞爾Apollo Hotel 散步 063.JPG  

除咗同佢影相留念外,我哋仲攞咗一『執』羊毛做手信,唔好誤會我哋好殘忍咁監生搣佢一『執』毛,而係從鐵絲網上搵一『執』比較乾淨嘅做手信吧。

番到去酒店之後,都難掩我哋興奮嘅心情,早餐時,我哋都有同d團友講我哋剛才嘅經歷,團友Merrick 知道後,佢都想出去睇吓,可惜,時間不足,佢去唔到…… 

食完早餐之後,我哋就番上房攞行李,臨走時,走埋窗邊影低我哋玩羊嘅地方先,我哋剛才就係由呢條路行入去,下次如果大家有去呢度的話,都可以行吓呢,希望你哋會有比我哋更精彩嘅經歷啦!

﹝羊羊小徑﹞

0900 在布魯塞爾Apollo Hotel 散步 072.JPG  

今日第一個景點係布魯塞爾嘅撒尿小孩,行去參觀前先加插一個shopping 環節,領隊帶咗我哋去買truffles,佢話呢度買平d wor,咁咪聽佢講買番幾盒做手信lor~~

題外話,老婆都買咗一盒truffles 返去比公司同事食,當剛剛開咗傳出去比人食嘅時候,一個好唔生性又論盡嘅同事,竟然將成盒truffles 倒瀉咗,仲想唔出聲,連句sorry 都唔想講,可知呢一份心意幾貴呀!買得番一盒truffle 都買唔番老婆嘅一番心意呀,衰人!

OK,繼續行程,行咗無幾耐,就去到撒尿小孩個銅像度,去到嘅時候,好多人都埋位影相,而老婆就好似睇唔到個小孩咁wor,佢仲四周圍望吓個小孩喺邊,原來佢認為個撒尿小孩銅像應該好大個,而且應該比人一眼就睇到,所以到佢見到個『真身』時,佢就話『吓!就係呢個?咁細個嘅?』

﹝撒尿小孩銅像﹞

0910 尋找他鄉的撤尿小孩 047.JPG  

撒尿小孩嘅故事我就唔多講,反正領隊一定會講,再唔係,上網都一定搵到。

而撒尿小孩呢一個故事應該好深入民心,我哋所行經嘅地方,都見到好多撒尿-related 嘅事物,就連薯條都要痾埋一份!

﹝撒尿薯條﹞

0910 尋找他鄉的撤尿小孩 041.JPG  

我哋路經睇完撒尿小孩之後,就向布魯塞爾大廣場嘅方向行,我身後條街無乜特別,但牆上條樓梯好似畫得幾立體wor~~

﹝牆上立體畫﹞

0910 尋找他鄉的撤尿小孩 044.JPG  

去到布魯塞爾大廣場時,領隊都係如常咁講解吓呢一帶有咩好行,聽完之後就解散自己行。行行吓,就發現有好多人圍住一個地方,有人影相有人摸吓個銅像,我記得上網搵資料時係有見過呢個像,不過到寫blog 嘅時候就搵唔番,哈哈~~ 其實,我覺得呢個銅像都好慘,個個行過都『非禮』佢,仲比人『非禮』到『立立令』tim~~

﹝『立立令』銅像﹞

0920 在布魯塞爾大廣場 007.JPG  

呢個布魯塞爾大廣場,都係被聯合國教科文選入咗為世界文化遺產,坦白講,我覺得呢度同布魯日廣場好相似,而最大分別就係我身後嘅高塔。

﹝布魯塞爾大廣場 -- 高塔﹞

0920 在布魯塞爾大廣場 018.JPG  

要影呢個高塔真係唔簡單,上圖嘅自拍照係用腳架幫手嘅,我只係就咁開咗枝腳架,唔洗加長,仲要好低炒先可以影得晒個塔,如果你識得搵張相嘅水平的話,就會發現個水平位大約喺我個膝頭度,可想而知,用一部唔夠wide (35mm) 嘅老爺機去影呢個塔會有幾辛苦。

呢個廣場中間都有d地檔賣吓嘢,我所見到嘅就係一d賣花嘅小舖,下圖左手邊就係個高塔,你睇,就咁影都只係影到佢一半多dd咋!!

﹝布魯塞爾大廣場﹞

0920 在布魯塞爾大廣場 023.JPG  

之後,我就試吓駁相,想將呢一帶嘅景色拚埋一齊,影嘅時候唔知道會駁唔到,番到屋企用個photoshop merge 埋就知道,原來將一d高度差別好大嘅相駁埋一齊的話,係會駁得唔靚,甚至乎駁唔到tim~~ 最後,我放棄咗地下嘅部份,先可以保留到呢一帶嘅建築物。

﹝駁相@布魯塞爾大廣場﹞

0925 布魯塞爾大廣場 003.jpg  

我記得呢個廣場係有一個類似博物館嘅地方,原本想入去行吓嘅,最後都無行到,唔係因為要比錢,而係唔夠時間,再加上入到門口望兩眼四圍d嘢吧,個security 都好似好唔鐘意咁,由佢眼神中我可以睇到佢嘅意思 -- 想睇就比錢,唔比錢就唔該你走,唔好阻住個地球轉!之後,我哋就行咗入d橫街,都無乜嘢好睇嘅,不過,行行吓就見到一個visitor center,我哋就行咗入去睇吓有咩著數嘢先,原來最著數嘅嘢就係可以免費上網……15分鐘!

Visitor Center @布魯塞爾大廣場﹞

0920 在布魯塞爾大廣場 035.JPG

集合之後,我哋就會去食飯,今餐係布魯塞爾『特色』青口餐,我哋六個團友都好好奇,究竟呢個青口餐會有幾『特色』,會點樣display,到最後,係換o黎失望……講得青口餐,大家都assume 佢係西餐,點知……睇圖啦,唔想再多講呀。

﹝布魯塞爾『特色』青口餐﹞

0930 吃午飯及前往蒙馬特山 003.JPG

呢一餐都食得飽,大家都係重點要食晒佢d青口,話晒都叫『特色』青口餐嘛,唔食晒佢咪好唔比面?飯後,我哋就去法國嘅巴黎,下一part 見!

arrow
arrow

    CK Lam 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()