close

2011315日﹞

﹝布魯日 > 布魯塞爾 > 巴黎﹞

嘆完青口餐後,又係時候同比利時say goodbye,跟住就會進入法國,亦即係我哋嘅行程最後一站,而今日下午嘅行程就係去蒙馬特山,我稱佢為賊仔山,因為呢一度有好多或明或暗嘅賊仔,一不留神,破財擋災吧,詳情陣間再講~~

進入法國之後,我見到一d廣告牌都幾得意,大家一睇個公仔就知道佢賣乜。

﹝玩小型賽車吧~~

0930 吃午飯及前往蒙馬特山 041.JPG

﹝擺到明係日產嘅廣告啦~~

0930 吃午飯及前往蒙馬特山 050.JPG  

當我哋部車經過一個紅色大風車時,領隊就話比我哋知,呢一個就係法國嘅紅磨坊,好出名o!! 曾經o黎過香港tim~~

﹝法國紅磨坊﹞

0930 吃午飯及前往蒙馬特山 070.JPG  

再行多一陣,我哋就到達蒙馬特山,落車嘅時候,見到一個好"哈佬喂"stand,睇真d,原來係地鐵入口@@

﹝法國地鐵站入口﹞

0940 參觀蒙馬特山 003.JPG  

落車前,領隊先叮萬囑我哋要小心財物同埋祈福黨。

蒙馬特山係一個龍蛇混雜嘅地方,而且遊客多,所以扒手亦都多,只要你比個機會佢,佢哋就可以向你展現佢嘅本事 -- 快到"無朋友"!! 所以切記小心!!另一類要小心嘅人就係祈福黨, 一陣再講個日本以女仔點中招。

﹝過埋條馬路就可以上蒙馬特山﹞

0940 參觀蒙馬特山 090.JPG  

當我哋等緊過馬路嘅時候,我發現喺我哋嘅左手邊有幾個人,不懷好意地望住我哋,當佢望住我哋嘅時候,我都望番住佢,從佢嘅眼神當中,我可以感受到佢哋想向我哋埋手,可能你會覺得我多疑,但係我對呢一帶嘅黑人係特別無好感,所以我再怒啤佢哋,一個轉頭,佢哋就消失咗,之後我就同其他團友單聲呢件事,叫大家提高警覺,無謂咁樣益人吖~~

其實,蒙馬特山唔算係一個山,只不喺法國呢個"平原"o黎講,佢比較凸出,所以先叫佢做""~~

過咗馬路之後,我哋就開始上山,山腳就係一個有旋轉木馬嘅公園,去到呢一度,大家就要再提高警覺,唔單只提防扒手, 仲要提防祈禱黨,佢哋會喺呢一帶出沒,上咗樓梯無幾耐,就見到有個日本女仔中招,比個黑人戴咗條手繩上手,唔知佢比人屈咗幾多錢呢? 可憐……

祈福黨嘅人其實好易認,通常佢哋會係黑人,手揸住一d手繩,借故走埋你身邊,嘰哩咕嚕一倫之後,就會同你戴上手繩,一同你戴咗之後,就唔該速速磅唔好兩頭望!!所以面對祈福黨最好嘅方法就係唔好理佢,而且,唔該收埋你雙手,無謂比人有機可乘。 

蒙馬特山個招牌就係我身後邊嘅教堂 -- 聖心堂Basillique du Sacre Coeur﹞,唔洗錢入去參觀。

﹝蒙馬特山聖心堂﹞

0940 參觀蒙馬特山 014.JPG  

就喺聖心堂對出呢條樓梯,d人多到不得了,無論係影相,齋坐,hea,表演,圍觀……總之就好多人啦,呢度只不過係一部份吧~~ 而我哋去到嘅時候,就見到有人set咗個台,玩足球表演,亦都有人自彈自唱。

﹝蒙馬特山聖心堂前嘅表演 & 圍觀勝地﹞

0940 參觀蒙馬特山 017.JPG  

上圖左下角由左至右就係我哋另外嘅4個團友。

上到去聖心堂之後,個個都會擰番轉頭影相,因為成個巴黎市都可以一眼睇晒!!此可見,呢個蒙馬特山有幾""@@

﹝從聖心堂眺望巴黎市﹞

0940 參觀蒙馬特山 015.JPG  

聖心堂後面有個叫畫家村嘅地方,我都唔知呢個名真定假,係因為多畫家聚集吖,定係領隊自己幫佢改呢個名呢? 真係唔知道啊~~ 不過叫得畫家村嘅,就一定有好多畫家啦,個個畫家都有自己一個地盤畫嘢,領隊提醒我哋影相嘅時候要小心d,唔好兜口兜面咁影人哋d畫,要影就離遠少少影。

﹝聖心堂後面嘅畫家村﹞

0940 參觀蒙馬特山 035.JPG  

其實呢一帶除咗畫家之外,仲有好多"唔願出鏡"嘅藝術家喺度,大家可以從一d舖頭門面啦,所賣嘅浮雕畫啦,牆上嘅畫啦,外牆裝飾啦,甚至乎行人嘅打扮,都可以睇到呢一帶嘅人同埋地方,都有好濃厚嘅藝術氣息,可惜,對著我呢d不知藝術為何物嘅人o黎講,簡直係對牛彈琴,所以我都係到此一遊算吧~~

﹝聖心堂一帶嘅小巷﹞

0940 參觀蒙馬特山 027.JPG  

由於集合地點係我哋落車嗁地方,所以我哋要沿路行番落去,臨離開之前,同呢個聖心堂影多張相先。

由我影相呢個位置向左邊行過少少,就會見到一間賣紀念品嘅舖仔,我哋都有行到入去,不過個價錢同埋d紀念品唔吸引,所以行咗個圈就走咗。而紀念品旁邊係一個纜車站,方便好多人上呢個"",相信搭纜車上山就可以避開班祈福黨,而個代價就係比錢纜車公司洗。

﹝蒙馬特山聖心堂﹞

0945 蒙馬特山 005.jpg  

回程嘅時候,領隊話比我哋知道,巴黎嘅街道統稱為環城大道,即係話巴黎城市規劃係以巴黎為中心點,再向外一環一環咁去劃出去,聽落好似幾有系統,但係日子一耐,交通愈見擠塞的話,咁就要加路,第二環同第三環之間要再加一環的話,叫佢做第幾環好呢?

另外,領隊又介紹咗一個特色交通燈比我哋睇。一般交通燈只係得柱頂有燈睇,而巴黎嘅交通燈卻係高低各一,點解呢? 根據領隊所講,係因為之前發生好多衝紅燈事件及交通意外,好多肇事司機都話唔知道係紅燈,所以照衝;甚至乎有司機話dset 得太高睇唔到,所以先至會做成交通意外,歸根究底,係政府錯,唔係佢哋錯!! 咁無賴嘅說話,我相信唔係咁多人講得出,anyway,法國政府最後都為咗呢班無賴整多一組交通燈,生得高就睇高燈啦!

﹝法國交通燈﹞

0950 往吃晚飯及入住巴黎 Best Westren Hotel 010.JPG 

回程番酒店嘅時候,見到個生果檔燈火通明,唔知點解呢,我每之見到一d咁樣嘅檔口,就覺得佢哋d嘢好吸引,好想睇吓並且順路買番些少咁。

﹝生果檔﹞

0950 往吃晚飯及入住巴黎 Best Westren Hotel 036.JPG

快快趣趣食埋餐飯就番房休息lu~~ 預備聽朝早巴黎市觀光。

﹝酒店房間內﹞

0950 往吃晚飯及入住巴黎 Best Westren Hotel 047.JPG

arrow
arrow

    CK Lam 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()