close

2011310日﹞

﹝威尼斯 > 米蘭﹞

去到水都威尼斯,好多人都會坐貢多拉﹝Gondola﹞,穿梭於威尼斯嘅大小河道,有個意大利船伕划船,仲會唱吓意大利歌比你聽,個情形同澳門威尼斯人酒店一樣,唔同嘅就係呢度d船伕真係要出力划船,一隻貢多拉可以坐到4-6人。

不過我哋兩個無坐到,唔係我哋唔想比錢坐,而係我哋想『行』威尼斯多過想『坐』,所以當其他團友上咗貢多拉後,我哋兩個就四周圍行,下圖就係已經出發玩緊貢多拉嘅團友。

﹝玩貢多拉嘅團友﹞

 0420 在威尼斯四處走走 036.JPG

未去到威尼斯之前,我同老婆都考慮過玩唔玩貢多拉,唔係平定貴嘅問題,而係船上嘅30分鐘多d嘢睇,定係我自己行30分鐘會多d嘢睇呢?最後,我哋決定自己行,唔睇佢哋d『士釘突』嘢!

另外,我哋都有個問題,究竟呢度嘅河道係河定係渠呢?呢個問題……我留番一陣問吓d玩完貢多拉嘅團友先。

30分鐘入面,我哋就四周圍行,睇吓呢度睇吓嗰度同埋影吓相,我哋發覺d貢多拉隻隻都有唔同嘅裝飾,d坐位都有唔同,但係佢哋有個共通點,就係個船頭嗰把『刀』,唔知有咩意思嘅呢?

﹝貢多拉s﹞

0420 在威尼斯四處走走 047.JPG 0420 在威尼斯四處走走 051.JPG 0420 在威尼斯四處走走 050.JPG

d團友上晒船後,我哋就喺附近行吓,睇吓威尼斯嘅內街,之後我哋見到有一間郵局,當然又係寄postcard嘅時候啦!出番郵局之後,我哋就見到一間街邊舖,掛滿咗好多小面譜,原來一年一度嘅威尼斯面譜節剛剛完咗,所以四周圍都仲有好多面譜賣,我哋都應吓節,買咗兩個面譜……送比人。

﹝賣面譜嘅小舖﹞

 0420 在威尼斯四處走走 064.JPG  

之後,我哋又再四圍行,行吓行吓之下先發現,原來呢度一帶都有好多碼頭仔比d船上落,不過就唔知佢哋有無分地盤或者公司,亦都唔知佢哋會唔會好似搭巴士咁,唔同路線有唔同站呢?又或者,多d碼頭可以多d機會劈d遊客呢~~

﹝貢多拉碼頭﹞

0420 在威尼斯四處走走 072.JPG

影呢一張相時,已經見到玩完貢多拉嘅團友,團友 Brian大讚好玩好值得玩,而我就無比佢嘅 comments令我覺得我損失咗,因為我要聽埋其他團友嘅意見先。

距離集合都仲有一段時間,我哋就向聖馬可廣場方向行,剛才經過嘅時候,已經見到有部份 café已經喺露天嘅地方放咗檯,點知家下行過就已經見到佢哋擺好好多檯 lu~~ 除咗檯多咗之外,遊客都多咗好多,都係趁住未有人幫趁前影番張相先,一陣人多就影唔到,最重要嘅係我哋唔會番轉頭嚟呢度。

﹝聖馬可廣場﹞

0430 從聖馬可廣場預備回程 007.JPG

喺呢度,有網友介紹話呢度有間café d魷魚圈好食,咁我哋就諗住要試吓啦,只不過,當我哋問領隊時,佢話其實係唔好食㗎,所以我哋就無搵到,但係之後,再聽番d朋友講,d魷魚圈係好好食㗎,真後悔信咗個領隊講,就算幾唔好食都好,都係蝕嗰幾個€吧,但係家吓,唉~~ 蝕咗成個trip呀!想食番的話,又要請多次假,報多一次團先可以嚟呢度『蝕』番一次,呢個機會成本真係高呀!唉~~ 所以,下次有理無理都好,想食就食,想玩就玩,唔會再比人左右我哋嘅意願!

跟住我哋就繼續向聖馬可大教堂行,喺個教堂隔離就係一個叫鐘塔﹝Torre dell’Orologio﹞嘅地方,我就覺得呢個鐘塔無乜特別,只係因為佢個鐘有d似捷克嗰個天文鐘,所以先同佢影番張相,最後我先發現,其實佢完全唔似天文鐘,係我記錯吧,哈哈~~

呢個鐘塔頂有一個銅雕,係一個鐘再加兩個銅製嘅摩爾人,聽講話係敲鐘報時用嘅,可惜我哋經過嘅時候,個鐘無響過,我都好想知道佢呢個鐘 keep得好唔好,因為佢咁 open,好天曬落雨淋,會唔會大力d敲會敲爛佢呢?

﹝鐘塔 Torre dell’Orologio﹞

 0430 從聖馬可廣場預備回程 018.JPG

之後,我哋就由大教堂同個鐘塔之間行咗入去,小廣場中間有個水池仔,旁邊個水氹就有好多白鴿喺度沖涼,d白鴿唔係咁驚人,我試過企埋d影相,初初d白鴿都唔理我,不過都不減佢哋嘅警覺性,我再行埋d,佢哋就已經行開咗,不過都係唔捨得個水氹,一路『及』住我一路搵機會再埋位,哈哈~~ 算啦,唔阻班白鴿仔沖涼啦!

﹝白鴿仔沖涼中﹞

 0430 從聖馬可廣場預備回程 022.JPG  

個水池一帶都無乜好睇,我哋就行番出去雄獅小廣場,呢一張相可以睇到幾樣嘢:

1    部份鐘樓﹝左手邊橙色﹞

2    鐘塔,同埋之前所講嘅銅雕﹝左中﹞

3    聖馬可大教堂﹝右中﹞

4    總督宮﹝右手邊﹞

5    我老婆副已變黑嘅全視線眼鏡,紫外線真係好勁呀!

如果唔講,唔知大家覺唔覺得佢副眼鏡係後期製作呢?

﹝從雄獅小廣場一次睇晒4個景點﹞ 

 0430 從聖馬可廣場預備回程 036.JPG  

我哋見仲有時間,咁就沿住海邊轉咗去右手邊行吓,都係一d賣紀念品嘅舖仔,我哋買咗兩個鎖匙扣就行番去集合點,即係我哋上岸嘅地方。

沿住海邊行時,我哋發覺海邊有好多『鬚』,多到有d似恐怖片咁,好似同d貢多拉講“嚟啦……嚟啦……”睇見都覺得肉醱……

﹝海『鬚』﹞

 0430 從聖馬可廣場預備回程 043.JPG  

呢一帶,除咗遊客多之外,貢多拉都有好多,喺海邊,閒閒地都有幾十隻泊晒喺度,不過就唔知佢哋幾時先開同埋開邊隻。

﹝貢多拉碼頭﹞

 0430 從聖馬可廣場預備回程 047.JPG  

你哋睇吓下面張相,d遊客真係好多,而d café都好識做,一早就擺好晒d檯櫈,隨時做生意。

﹝即將被淪陷嘅沿海一帶﹞

 0430 從聖馬可廣場預備回程 050.JPG  

之前同大家講過一條叫嘆息橋嘅地方,佢就係喺我哋身後條橋度望入去就係,基本上,大家係唔會miss呢條橋嘅,因為我哋行咗咁多條橋,係得呢條橋會有人企定定唔走,圍晒人都好,一個二個係都要影相,所以,大家只要留意一下邊條橋多人,相信嗰度就係嘆息橋。

﹝身後就係嘆息橋﹞

 0430 從聖馬可廣場預備回程 055.JPG  

行威尼斯,除咗用貢多拉之外,仲有一d叫水上的士嘅工具,佢嘅設計比貢多拉實用得多,講到底,水上的士真係一種交通工具,係方便d人去唔同嘅地方,而且係行汽油或者電吧,如果靠d貢多拉,上多兩件貨就肯定個船伕划天光都唔得掂!

﹝威尼斯水上的士﹞

 0430 從聖馬可廣場預備回程 058.JPG  

我哋繼續向集合地點進發,當我哋行經一個巷仔時,覺得條巷仔好得意,而且我哋認為入面應該有d嘢睇嘅,所以就決定同條巷仔影張相,然後再入去睇吓有咩好睇,但係影相嘅時候就遇到個難題,就係有個人企正喺條巷仔前面,結果,我叫老婆企過少少,而且『叉』起條腰,務求要遮住佢!結果成功咗!yeah~~

下圖有幾個牌仔,寫咗d意大利文,最高同最低嗰兩個就唔知佢講乜,而黃色個牌係講『教堂』,而銀色個牌係講『警察』,所以我哋行入去係會見到有一間教堂!

Chiesa ﹝意大利文﹞ = 教堂

Carabinieri ﹝意大利文﹞ = 警察

講清楚比大家知先,我係唔識意大利文嘅,只係打blog時用Google翻譯吧~~

﹝意大利得意巷仔﹞

 0430 從聖馬可廣場預備回程 071.JPG  

呢條巷仔唔長,行咗一分鐘都唔洗就已經見到間教堂嘞,原來呢間教堂叫聖撒迦利亞教堂 (Chiesa di San Zaccaria),其實,我唔知佢有乜特別,有咩好睇,只係路過呢度,到此一遊,打呢篇blog時,順便上 google map search一下先知道吧!

﹝聖撒迦利亞教堂﹞

 0430 從聖馬可廣場預備回程 077.JPG  

睇完教堂就繼續向前行,沿岸係有好多大小嘅碼頭比人上落,大嘅碼頭就比d大船,車d遊客由唔知邊度呢度,細嘅碼頭就比d貢多拉做生意;而對住碼頭嘅就係一列好有歐洲風味嘅屋仔同埋酒店,唔知係咪意大利d樓係有高度限制呢,近碼頭嘅屋仔都係差唔多高,只不過係外形同顏色唔同吧。

﹝碼頭一帶﹞

 0425 堲馬可廣場 003.jpg  

行行吓,我就見到有一個街邊小食亭,佢最吸引我唔係d嘢食,而係旁邊個汽水櫃,通常見到嘅水冷汽水櫃,都係一個櫃,用凍水浸住d汽水整凍佢,而呢個汽水櫃就係用流動嘅凍水去整凍d飲品,由上而下咁流落去,去到最低又再泵番上去,既可以整凍d嘢飲,又唔會搞到佢一櫃死水,最緊要係可以用d洗手都得,呢個design唔錯,不過就會比較浪費食水。

其實呢張相係有個重點嘅,介紹部汽水機只係掩眼法,重點係右下角嘅白鴿!冬天用凍水沖涼,勁呀!

﹝街邊小食亭﹞

 0430 從聖馬可廣場預備回程 083.JPG  

講到要去威尼斯,好多人一諗起就係『水都』、『貢多拉』同埋買名牌手袋,但係呢度有一樣嘢係可以同比薩睇齊嘅,就係『威尼斯斜塔』!

﹝威尼斯斜塔﹞

 0430 從聖馬可廣場預備回程 085.JPG  

上圖絕對唔係錯覺,呢個塔真係向前傾斜!我無吹水!不過就當然唔好信呢個塔叫『威尼斯斜塔』啦,係我自己幫佢改

等齊人後,我哋就上船番去對面岸,今次坐呢程船就舒服好多,唔再被『淪陷』,唔洗再比人話我哋『嘈』,我哋鐘意坐邊就坐邊,正!原來有團友同我哋一齊響應咗呢個面譜節,既然人哋買咗,咁就借影番張相先啦~~

﹝面譜節@船上﹞

 0430 從聖馬可廣場預備回程 120.JPG  

喺船上面,我問咗另一個有玩貢多拉嘅團友呀政,我問佢好唔好玩,佢就答我『一般啦~~』,問多兩句之後,佢就再講多d,佢就話有d似喺條坑渠度行,不過就唔係每一段都係咁臭,只係某部份吧。

~~~ 原來係咁!我就將Brian同埋呀政嘅『貢後感』作個比較後,我就可以肯定咗呢個『魷魚圈定理』 -- 想玩就玩啦,唔好比人哋嘅意見左右自己嘅選擇!好唔好玩﹝食﹞係由自己去體驗嘅,既然一場嚟到,嗰少少錢就唔好慳啦,無謂事後揼心口呀!

講住咁多先,下一part行程去米蘭,陣間見!

arrow
arrow

    CK Lam 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()